سنندج؛

رونمایی از 17 جلد کتاب در کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان ازرونمایی 17 جلدکتاب آماده از بین 30 جلدکتاب دردست چاپ دراجلاس نهایی کنگره خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، علی محمد پناه در جلسه هماهنگی کمیته دانشجویی کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد در دانشگاه آزاد سنندج گفت: کنگره شهدای پیشمرگ  مسلمان کرد، مهمترین رویداد فرهنگی پیش روی کردستان است که 28 اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می شود.

وی افزود: برای برگزاری این کنگره کمیته های مختلفی در سطح استان تشکیل شده اند که در راس آنها استاندار کردستان به عنوان رییس کمیته و همچنین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به عنوان دبیر کنگره قرار گرفته اند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان بیان کرد: هدف از برگزاری این کنگره شناساندن شهدای پیشمرگ کرد مسلمان و همچنین تجلیل از فداکاری ها و زحمات این شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون اقدامات زیادی از سوی کمیته های مختلف انجام شده، افزود: ارسال 120 شعر در وصف تلاش و ایثارگری شهدای پیشمرگ مسلمان کرد، آماده سازی فضای شهری و بسیاری اقدامات دیگر تا کنون برای برگزاری هر چه بهتر کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد در کردستان انجام گرفته است.

محمد پناه گفت: همچنین مقرر شد که در این راستا 30 جلد کتاب چاپ شود که تا کنون 17 جلد از آنها آماده شده و در روز برگزاری اجلاس کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد  رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته دانشجویی که متشکل از تمامی دانشگاه های سطح استان است، وظایف سنگینی در این راستا بر عهده دارد، گفت: 33 سناریو در بخش کمیته دانشجویی طراحی شده که همه آنها باید تا 25 اردیبهشت در فضای دانشگاه ها اجرا شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.