کرمان؛

هشدار دادن و آگاهي بخشي جز اركان مهم پيشگيري از وقوع جرم است

فرمانده انتظامي استان كرمان گفت:هشدار دادن و آگاهي بخشي به اقشار مختلف جامعه از سوي پليس و سازمان هاي همكار جز اركان مهم پيشگيري از وقوع جرم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس ، سردار "حسين چناريان" در نشست شوراي پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان، تصريح كرد : در استان کرمان سرقت ‌هاي مهم 6 درصد و مجموع سرقت‌ هاي مهم و عادي 3 درصد کاهش را نشان مي‌دهد.

وي افزود : در كل كشور نيز با اقدامات انجام شده در سال 93 يک درصد کاهش را نسبت به سال 92 شاهد بوديم.

سردار چناريان بيان كرد: نيروي انتظامي در قرارگاه مبارزه با سرقت به اين نتيجه رسيده است که صرفا با برخوردهاي پليسي نمي‌توان ميزان وقوع سرقت‌ها را كاهش داد.

فرمانده انتظامي استان بر حضور اقشار مختلف در اين طرح تاكيد كرد و گفت: در سال گذشته با مشارکت مردمي و واحدهاي صنفي نصب دوربين‌ هاي نظارت در فضاي عمومي شهر انجام شد و نتايج قابل قبولي نيز به دست آمد.

سردار "چناريان" تصریح کرد:هشدار دادن و آگاهي بخشي به اقشار مختلف جامعه از سوي پليس و سازمان هاي همكار جز اركان مهم پيشگيري از وقوع جرم است.

وي خاطرنشان کرد: ما خواستار اين هستيم که کميسيون ويژه‌اي با حضور معاونت اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري و مشارکت دستگاه ‌هايي از جمله بهزيستي و ديگر نهاد مرتبط با اين حوزه تشكيل شود تا معتمدان محله‌ها را براي پيشگيري از وقوع جرم ساماندهي کنيم.


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.