سنندج؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی کنگره پیشمرگان کُرد در کردستان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد در کتابخانه های عمومی استان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، اسماعیل احمدی گفت: سوالات این مسابقه کتابخوانی از کتاب 'نقشه های خاکی' که مرتبط با موضوع کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد است انتخاب شده است.

وی افزود: علاقه مندان می توانند برای حضور در مسابقه کتابخوانی مذکور به کتابخانه های عمومی شهر و روستا مراجعه کنند و سوالات مسابقه را از متصدیان دریافت کنند.

احمدی بیان کرد: کتابی که برای این مسابقه انتخاب شده است سرگذشت و زندگینامه یکی از پیشمرگان شناخته شده و فداکار کردستان به نام سردار شهید محمد امین رحمانی، فرمانده گردان محمد رسول الله است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان با بیان اینکه کتاب نقشه های خاکی توسط علی کلوندی جمع آوری و تدوین شده است افزود: چاپ نخست این کتاب در تیراژ سه هزار نسخه در سال جاری توسط نشر فاتحان به چاپ رسیده است.

احمدی گفت: این مسابقه کتابخوانی در راستای برگزاری کنگره پیشمرگان کُرد مسلمان است که توسط بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و نهادهای مرتبط برگزار می شود.

وی زمان شرکت در این مسابقه را تا 5 خرداد سال جاری عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان می توانند پس از پاسخگویی به سوالات، پاسخنامه را به کتابخانه های عمومی نزدیک محل زندگی خود تحویل دهند.

احمدی  گفت: در پایان مسابقه به 22 نفر از برگزیدگان از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان جوایز ویژه ای اهدا می شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.