رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار مطرح کرد:

ضرورت افزایش مدارس در شهرک وائین و فردوسیه احساس می‌شود

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار از ضرورت احداث مدارس در دو منطقه فردوسیه و شهرک وائین به عنوان حوزه‌های بحرانی آموزشی در این شهرستان خبر داد.

علی ذبیحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش حیاتی و اثر گذار زیر ساخت‌ها و فضاهای آموزشی در توسعه علمی، پرورشی و تربیتی اظهار کرد: پیرو بررسی ها و ارزیابی‌های صورت گرفته فردوسیه و شهرک وائین و شهرستان شهریار جزو مناطق بحرانی آموزشی به شمار می‌رود که ضرورت احداث مدارس در آنها به شدت احساس می‌شود. 
 
وی در ادامه افزود: الزامات و نیازهای آموزشی این مناطق به اداره نوسازی و اداره کل آموزش و پرورش استان تهران و فرمانداری شهریار منعکس شده و رایزنی‌هایی نیز با خیرین مدرسه ساز انجام شده تا مشکلات این مناطق در حوزه کمبود فضای آموزشی رفع و دفع  شود. 
 
ذبیحی در پایان تصریح کرد: در سال گذشته قریب به بیست میلیارد تومان پروژه خیرین در سطح شهرستان شهریار به بهره برداری رسید که رقم قابل توجهی است و امید آن داریم با مشارکت فعالان خیرین مدرسه ساز همچون گذشته و همیاری مسئولان استانی و شهرستانی روند موفقیت‌های علمی و آموزشی این منطقه که از استعدادها و توانمندی‌های بالقوه بسیاری نیز برخوردار است همچنان با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار