ریبری بازی برگشت مقابل بارسا را هم از دست داد

پیستون فرانسوی تیم بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت دیدار برگشت تیمش در لیگ قهرمانان اروپا در برابر بارسلونا را از دست داد.

ریبری بازی برگشت مقابل بارسا را هم از دست دادبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرانک ریبری که در مرحله حذفی قهرمانان اروپا و در جریان پیروزی 7 بر صفر بایرن در برابر شاختار دونسک از ناحیه مچ پا مصدوم شد و از آن زمان به بعد نتوانست باوارایی‌ها را همراهی کند اعلام کرد که مصدومیش همچنان پا بر جا است و او نمی‌تواند بایرن مونیخ را در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر بارسلونا همراهی کند. 
 
سران بایرن مونیخ که ریبری را برای دیدار رفت مرحله نیمه نهایی به همراه خود به نیو کمپ نبردند، امیدوار بودند که بتوانند از این ستاره فرانسوی در دیدار برگشت که روز 12 می "22اردیبهشت" در آلیانس آرنا برگزار خواهد شد، استفاده کنند، اما پیستون 32 ساله بایرن مونیخ هنوز هم از کفش محافظ استفاده می‌کند و قادر نیست به طور کامل تمرین کند یا بدود.
 
ریبری در خصوص مصدومیت خو گفت: خیلی ناراحتم، می‌خواستم کارهای بزرگی انجام دهم برای بازگشتم سخت تلاش کردم، اما مچ پایم خوب نشد.
 
مصدومیت‌های پیاپی تیم گواردیولا را نابود کرده است و تعدادی از بازیکنان کلیدی این تیم در دیدار رفت در برابر بارسلونا غایب بودند.
 
ریبری، روین، آلابا و بادستوبر غایب بودند و لواندوفسکی هم به دلیل شکستگی بینی و فکش در برابر دورتموند با ماسک محافظ بازی کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار