پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نباید در واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس آزمون و خطا انجام دهیم و بهتر است که دولت و هیات واگذاری حمایت های لازم را در نظر بگیرند.

گروسی: نباید در واگذاری سرخابی ها آزمون و خطا انجام دهیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محسن گروسی در گفتگو با رادیو در خصوص واگذاری سرخابی ها اظهار داشت: به نظر من اگر 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را حتی به یک ریال هم واگذار کردیم اما باید به فردی که واقعا اهلیت دارد سپرده شود و اهلیت به این معنی است که فرد علاوه بر داشتن وضعیت مالی مناسب باید برنامه های بسیار دقیق نیز برای راهبرد باشگاه های مورد نظر داشته باشد.

وی بیان کرد: به طور کلی این طور نباشد که خریداران در وسط کار قید پول اولیه خود را بزنند و عطایش را به لقایش ببخشند چرا که  مسئله واگذاری سرخابی ها مهم است و نباید در این کار بزرگ آزمون و خطا صورت بگیرد و از طرفی دیگر دولت و هیات واگذاری باید اطمینان لازم را به خریداران بدهند.

گروسی تصریح کرد: برای واگذاری سرخابی ها باید همه جوانب در نظر گرفته شود و موضوع پیشرفت باشگاه نیز مدنظر قرار بگیرد این طور نباشد که فرد تنها به دنبال پیشرفت خود باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار