تیم ملی تیراندازی با کمان ایران نایب قهرمان جهان شد

تیم کامپوند مردان ایران با نتیجه نزدیک 233 به 234 بازی را به تیم دانمارک واگذار و به مدال نقره جهان بسنده کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان مرحله اول سال 2015 در شانگهای چین در روز گذشته پیگیری شد که در بخش تیمی کامپوند مردان، تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، مجید قیدی و یاسر عموئی با غلبه بر تیم‌های سنگاپور، اندونزی و هند به دیدار فینال این مسابقات راه پیدا کرد و در ادامه این رقابتها امروز تیم ایران مقابل تیم دانمارک صف‌آرایی کرد و در دیداری نفس گیر و حساس با نتیجه نزدیک 233 به 234 مغلوب شد و موفق به کسب مدال نقره جهان گردید.

در دیدار رده‌بندی این بخش نیز تیم هند مقابل تیم فرانسه قرار گرفت و با امتیاز 234 به 230 به پیروزی رسید و عنوان سومی این مسابقات را کسب کرد.

گفتنی است؛ در پی صعود تیم ملی تیراندازی با کمان در بخش تیمی کامپوند مردان به فینال مسابقات جام جهانی چین، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان از مجید احمدی مربی تیم ایران تمجید کرد.

متن اصلی ترجمه شده این تمجدید به شرح زیر است:

تیم کامپوند ایران برای اولین بار است که از سال 2011 به فینال صعود می کند. تیم کامپوند ایران با داشتن مربی ایرانی خود توانست نتایج خود را بالا برده، مجید قیدی که خودش یکی از بهترین تیراندازان در سال های 2006 و 2007 و بالاخره در سال 2011 جایگاه بسیار خوبی را در این زمینه کسب کرده،مجید احمدی مربی نیز تیم عراق بوده که در حال حاضر به ایران بازگشته است که حضور این دو با توجه به دانش فنی و تجربه مسابقات در سطح بالا ،باعث پیشرفت تیم ایران شده‌اند.

تیم کامپوند ایران با دانمارک برای طلا مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیراندازی ، جهانی ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار