زنجان؛

کشف 7هزار ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش يك ميليارد و58ميليون در زنجان

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان از كشف بيش از هفت هزار ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش تقريبي يك ميلياردو 58ميليون ريال از دو دستگاه خودرو خبر داد

کشف 7هزار ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش يك ميليارد و58ميليون در زنجانبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان گفت : روز گذشته ماموران مبارزه با كالاي قاچاق پليس آگاهي شهرستان هاي زنجان و ايجرود حين كنترل خودرو هاي عبوري از محور هاي مواصلاتي به دو دستگاه خودرو كاميونت واتوبوس مشكوك وخودرو ها را متوقف كردند.

وي افزود: مأموران در بازرسي از اين خودرو ها هفت هزارو دو ثوب انواع البسه قاچاق و 33عدد كيف خارجي قاچاق را كه به طرز ماهرانه اي در قسمت بار خودرو ها جاساز شده بود را كشف وضبط كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه ارزش تقريبي كالاهاي كشف شده بيش از يك ميلياردو 58ميليون ريال مي باشد، تصريح كرد : در اين خصوص سه متهم دستگير و به همراه کالاهاي قاچاق کشف شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قانوني شدند.

جعفري از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرمجاز و توزيع کالاهاي ممنوعه و قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن110 به پليس اطلاع دهند.



انتهای پیام/ا


برچسب ها: کشف ، قاچاق ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.