احتشام زاده پس از حضور در فدراسیون منصرف شد؛

از پیشنهاد تا انصراف خرید پرسپولیس پس از چند دقیقه

قهرمان سابق تنیس روی میز ایران امروز با حضور در فدراسیون فوتبال زمزمه های اقدام برای خرید پرسپولیس را افزایش داد و پس از جلسه با کفاشیان از خرید منصرف شد.

با هماهنگی ارسال شود ////// با کفاشیان در مورد خرید پرسپولیس مشورت می کنم/ یک شرکت در خرید پرسپولیس به من کمک می‌کند
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ با توجه به اینکه سهام دو باشگاه و استقلال به فروش گذاشته شده است و برای این دو تیم نیز سه مزایده برگزار کرده اند بنابراین این طور که به نظر می رسد هر روز به تعداد متقاضیان سرخابی‌ها اضافه می‌شود و در حال حاضر قهرمان سابق تنیس روز میز ایران نیز خواستار خرید سهام باشگاه پرسپولیس شده است.

مجید احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص خرید سهام باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار است سهام باشگاه پرسپولیس در مزایده چهارم نیز در اختیار متقاضیان قرار گیرد و به همین خاطر قصد داریم پرسپولیس، تیم بزرگ پایتخت را خریداری کنیم و در همین راستا قرار است یک شرکت حامی مالی ما باشد تا در این صورت سهام باشگاه پرسپولیس را به دست آوریم، چرا که این تیم با وجود این همه هوادار به طور حتم ارزش بالایی دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر به فدراسیون فوتبال آمدم تا در خصوص خرید سهام باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را با کفاشیان داشته باشم و باید بگویم که متقاضی سهم خرید باشگاه پرسپولیس هستم.

لازم به ذکر است احنشام زاده در بازگشت ار فدراسیون گفت:از خرید این باشگاه منصرف شدم ،این در حالی است که از پیشنهاد تا انصراف فقط چند دقیقه زمان سپری شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، سهام ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار