جلسه امروز کی‌روش و کفاشیان؛

بی اعتنایی کی‌روش به خبرنگاران و قهر رسانه‌ها

جلسه کفاشیان با سرمربی و مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال کشورمان برگزار شد.

جلسه کی‌روش و کفاشیان آغاز شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کی‌روش به همراه مدیر اجرایی تیم ملی وارد فدراسیون فوتبال شد و لحظاتی پیش ساعت 13:30 جلسه با کفاشیان حضور پیدا کرد و این طور که به نظر می‌رسد قرار است در خصوص صحبتهای وزیر ورزش و یا در مورد ماندن یا نماندن در تیم ملی صحبت‌هایی صورت بگیردت اما مسئولان فدراسیون مطرح کرده‌اند که قرار است در جلسه امروز فقط در خصوص برنامه‌های کی‌روش و هماهنگی بیشتر بحث و تبادل نظر صورت بگیرد.

*اسدی: افراد باید به گونه‌ای صحبت کنند که شان یکدیگر را حفظ نمایند

دبیر کل فدراسیون گفت: با تمام احترامی که برای دادکان قائل هستم اما بهتر است افراد طوری صحبت کنند که حرمت و شان انسان‌ها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اسدی در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا جلسه امروز در فدراسیون فوتبال مبنی بر ماندن یا نماندن کی‌روش است یا خیر اظهار داشت: فکر می‌کنم در جلسه امروز بحث امروز ماندن یا نماندن کی‌روش مطرح باشد.

وی در صحبتهای دادکان نیز عنوان کرد: با تمام احترامی که برای دادکان قائل هستم اما بهتر است افراد طوری صحبت کنند که حرمت و شان انسان‌ها حفظ شود.

*اسلامیان: دغدغه کی‌روش تدارکات است/در مقامی نیستم که درباره وزیر صحبت کنم

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: من اگر صحبتی کردم از من سوال کنید و در غیر این صورت در مقامی نیستم که بخواهم درباره صحبت‌های وزیر ورزش صحبت کنم اصول کار باید مورد توجه قرار بدهیم اصول این است که هیئت رئیسه کی‌روش را تایید کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران محمود اسلامیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کی‌روش با ما قرارداد دارد و باید طبق قراردادش به کار خود ادامه دهد. مشکل کی‌روش بازی‌های تدارکاتی است که باید برگزار شود فدراسیون فوتبال از فیفا کمک نگرفته و یک ریال هم از حق پخش پرداخت نشده و با توجه به این شرایط کار خیلی سخت خواهد بود و به نظرم ما باید به اصولی که داریم پایبند باشیم و به طور کلی اصول ما این است که کی‌روش با فدراسیون قرارداد دارد.

وی بیان کرد: در جلسه قبلی هیات رئیسه نیز کی‌روش مسائل را مطرح کرد و همه باید تلاش کنیم که تیم ملی دربازی آینده موفق باشد.

اسلامیان در باره جلسه امروز کی‌روش افزود: جلسه تمام شد و در حال حاضر ژاپن و کره و استرالیا سرمایه‌گذاری وسیع کردند اما متاسفانه به جای اینکه روی کاستی‌ها متمرکز شویم همه ذهنمان را حواشی گرفته و این مسئله کمکی نمی‌کند و در حال حاضر وقت زیادی نداریم.

وی درباره اظهارات وزیر ورزش و جوانان افزود: من اگر صحبتی کردم از من سوال کنید و در غیر این صورت در مقامی نیستم که بخواهم درباره صحبت‌های وزیر ورزش صحبت کنم اصول کار باید مورد توجه قرار بدهیم اصول این است که هیئت رئیسه کی‌روش را تایید کرده است.

اسلامیان در خصوص اینکه کارفرمای کی‌روش فدراسیون است یا وزارت ورزش جوانان افزود: این بحث استاندارد دارد و وقتی با مربی قرارداد بسته می‌شود باید مبنای کار قراردادش باشد و نمی‌دانم این بحث‌ها چیست امیدوارم خدا کمک کند و ما هم دعا کنیم تا حواشی در فوتبال ما کم شود و در حال حاضر ما در یک فضای رقابتی هستیم و با توجه به اینکه پتانسیل ما بالا است بنابراین امیدوارم حمایت با همراهی دولت و مردم کم شود وقتی 100 هزار نفر برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه می‌روند این مسئله مفهوم بالایی دارد و با توجه به اینکه پرسپولیس سال‌ها است بلاتکلیف است اما مردم از تیم محبوب خود حمایت می کنند و این یک سرمایه بزرگ برای ما است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفر اول فدراسیون در مذاکره با کی‌روش است یا خیر بیان کرد: نه این گونه نیست و من نفر اول در این موضوع نیستم.

**کفاشیان: وزارت ورزش در مورد کی‌روش تفاهم نامه امضاء کرد/شاید در انتخابات آینده رد صلاحیت شوم/بدون سند در مورد فساد حرف بزنند شکایت می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سیاست ما حمایت از کی‌روش و تیم ملی است و وزارت نیز در این باره با ما تفاهم نامه امضاء کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان در خصوص جلسه امروز با کی‌روش اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود این اطمینان خاطر را به کی‌روش داریم که به طور حتم از او حمایت می‌کنیم و همچنان این حمایت‌ها وجود خواهد داشت.

وی بیان کرد: کی‌روش اظهار نگرانی می‌کرد که شاید برنامه‌هایش در تیم ملی انجام نشود و حتی در خصوص برنامه‌های خود گفت: که ما 2 سال کار داریم تا به روسیه برسیم که به او گفتم اطمینان خاطر داشته باشد و با هیات رئیسه برای حمایت از وی هماهنگ هستیم و به کی روش گفتم که فقط به فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد.

وی افزود: از این پس هر کسی بدون مدرک مدعی فساد در فوتبال باشد با شکایت ما روبرو می‌شود و قرار نیست که به هر فردی هر چه می‌خواهند بگویند و بروند و از حراست فدراسیون فوتبال خواستیم که هر فردی بحث فساد در فوتبال را بیان کرد و اگر این صحبت‌ها با مدارک نباشد به طور حتم برخورد قانونی می‌کنیم.

کفاشیان در مورد صحبت‌های دادکان افزود: نتوانستیم این برنامه را به طور کامل ببینیم، اما باید بگویم که نباید به هر کسی لقب دلال زده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: ما اگر نمی‌خواستیم کی‌روش را نگه داریم پس چرا با وی قرارداد بستیم! و تنها نگرانی ما از این بود که نتوانیم خواسته‌های کی‌روش را انجام بدهیم و باید بگویم که کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و کارهای بزرگ، امکانات بزرگ را هم می‌طلبد.

وی بیان کرد: معنی لمپن مشخص است و این معنی دلال را می‌دهد و باید بگویم که این الفاظ به کی‌روش نمی‌خورد.

وی بیان کرد: تفاهم نامه‌ای را با وزارت ورزش جوانان امضاء کردیم و بخششی از آن تفاهمات از سوی وزارت ورزش و جوانان اجرا شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هنوز موفق نشدیم که بازی دوستانه‌ای با ترکیه هماهنگ کنیم، اما با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است بازی دوستانه‌ای با ازبکستان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در نظر داریم برای حق بخش تلویزیون اقدامات قانونی انجام بدهیم.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا برای دور بعد کاندیدا خواهد شد یا خیر افزود: صحبت کردن در خصوص این مساله خیلی زود است، اما ممکن است ما هم همانند دیگر افراد از جمله نمایندگان، رئیس جمهور رد صلاحیت شویم.

*بی اعتنایی کی‌روش به خبرنگاران و قهر رسانه‌ها

خبرنگاران کنفرانس خبری کی‌روش را تحریم کردند و دلیلشان این بود که سرمربی تیم ملی آنها را معطل کرده و بعد از یک ساعت از اتمام جلسه پایین آمده و این کار وی را نوعی توهین قلمداد کردند. خبرنگاران به نشانه اعتراض در نشست خبری کی‌روش حاضر نشدند. اما در این میان افشین پیروانی پادرمیانی کرد و از خبرنگاران خواست در نشست شرکت کنند و خبرنگاران نیز پذیرفتند.

**کی‌روش در نشست خبری پس از جلسه با کفاشیان: دنبال حرف‌های وزیر ورزش نبودم بازی‌های اروپایی را پیگیری می‌کردم/تا دوشنبه فهرست 50 نفره را اعلام می‌کنم

سرمربی تیم ملی گفت: در جلسه امروز ما به دنبال راهکارهایی برای تیم ملی بودیم و می‌خواهیم بازیکنانی را که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند و از آنهایی که در فینال جام حذفی حضور ندارند استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کارلوس کی‌روش در نشست خبری امروز خود اظهار داشت: قبل از هر چیز از حضور شما تشکر می‌کنم همانطور که حسینی و پیروانی توضیح دادند ما جلساتی داشتیم و من از سوء تفاهماتی که پیش آمد عذرخواهی می‌کنم چون فکر می‌کردم بعد از جلسه با کفاشیان لزومی برای صحبت کردن من نباشد و ایشان همه مطالب را گفتند و به همین خاطر بار دیگر عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی افزود: در جلسه امروز درباره مباحث مختلفی بحث صورت گرفت و ما به دنبال راهکارهایی برای تیم ملی بودیم و ما دومین کمپ در خرداد ماه داریم و می‌خواهیم بازیکنانی را که در لیگ قهرمانان آسیا نیستند و از آنهایی که در فینال جام حذفی حضور ندارند استفاده کنیم.

کی‌روش افزود: ما به بازیکنان جوان و جدید این فرصت را می‌دهیم که بازی خود را به نمایش بگذارند و به تیم ملی بیایند و اطمینان می‌دهم بعد از اعلام اسامی برای همه سورپرایزهای زیادی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: بعد از هفته اول ماه ژوئن ما کمپ دوم را آغاز می‌کنیم و تقریبا می‌توانم بگویم که کمپ ما در استانبول است و بازی ما در 11 ژوئن در تاشکند در ازبکستان قطعی است سعی می‌کنیم که با تیم ژاپن بازی دوستانه‌ای نیز برگزار کنیم.

درهای تیم ملی به روی مربیان ایرانی باز است/تمایل داریم در مهر ماه با ژاپن بازی کنیم

وی بیان کرد: من همه بازی‌ها را با دقت دیده‌ام و همه بازیکنان را با دقت زیر نظر دارم و از دستیاران خود خواسته‌ام که بازیهای تیم ملی را رصد کنند حتی یکی از دوستان نزدیک من فیلم بازی‌های لیگ برتر را جمع‌آوری کرده و در اختیار من گذاشته و من با تمام دقت را بازیکنان را زیر نظر  گرفتم و هیچ وقت از بازیهای لیگ دور نبودم.

وی افزود: اطمینان داریم هفته آینده با اعلام فهرست جدید کار خوبی انجام دهیم و ما باید فهرست اولیه که شامل 50 بازیکن است تا روز دوشنبه هفته جاری در اختیار AFC قرار دهیم که این از اختیارات AFC است و لیست نهایی را بعدا اعلام می‌کنیم.

وی عنوان کرد: درهای تیم ملی به روی تمامی مربیان و پیشکسوتان فوتبال باز است و هر وقت این افراد دلشان بخواهد می‌توانند در اردوهای حضور داشته باشند و به ما نیز کمک بکنند.

سرمربی تیم ملی درخصوص صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان افزود: در هفته‌ای که گذشت تمام فکر و ذهنم دنبال کردن بازی‌های رئال یوونتوس بارسلونا و بایرن مونیخ بود و باید بگویم دنبال چیز دیگر نبودم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار