دستگیری 3 اراذل مست با یک تیر/ تخریب خودرو و ضرب و شتم مردم به خاطر هیچ!

3 اوباش مست که اقدام به عربده کشی و تخریب خودرو‌های در حال تردد می‌کردند، در پارک ارکیده دستگیر شدند.

دستگیری 3 اراذل مست با یک تیربه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی دریافت اخبار متعدد مردمی مبنی بر اینکه در موقعیت خیابان استاد حسن بنا پارک ارکیده جمعی از اراذل و اوباش اقدام به شرب خمر نموده و برای اهالی مزاحمت ایجاد می نمایند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 102پاسداران قرار گرفت.

در این رابطه ساعت 30دقیقه بامداد 19 اردبیهشت ماه شخصی به هویت "فرخ" به ماموران این یگان که در حال گشت زنی در آن محدوده بودند مراجعه کرد و اظهار داشت:با خودرو ۲۰۶ سفید خود در حال عبور از کنار پارک بودم که چند نفر از اراذل و اوباش به سمت خودرو حمله ور شده و بنده را مورد ضرب و شتم قرار داده و خودرو را نیز تخریب کرده‌اند.

به دنبال اظهارات شاکی ماموران ضمن بررسی موضوع و پس از اطمینان از صحت گفته های شاکی به پارک ارکیده اعزام و مشاهده کردند چند نفر در پارک تجمع کرده‌اند که شاکی یکی از آنها را شناسایی کرد و گفت: این همان فردی است که مرا مورد ضرب و شتم قرار داد.

به دنبال این موضوع ماموران سریعا جهت دستگیری متهمان وارد عمل شده و اراذل مست را که قصد فرار داشتند با شلیک یک تیر هوایی متوقف کرده و دست بسته به کلانتری منتقل کردند.

3 متهم دستگیر شده، پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر مزاحمت برای شهروندان، تخریب اموال خصوصی ،عربده کشی مستانه و نزاع و درگیر ی اعتراف کردند.

سرهنگ اقبال امانی رئیس کلانتری 102پاسداران درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: 3شرور سابقه دار به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار