حسینی صدر در نطق میان دستور:

نظام سلطه با سکوت مرموز، تماشاگر وضعیت اسف‌بار یمن است

نماینده مردم خوی و برخوار گفت: جای تأسف دارد که عده‌ای جاهل، دستان خویش را در یمن، سوریه و عراق به خون مسلمانان و مظلومان آغشته کردند و نظام سلطه با سکوت مرموز فقط تماشاگر است.

نظام سلطه با سکوت مرموز، تماشاگر وضعیت اسف‌بار یمن استبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، موید حسینی صدر نماینده مردم خوی و برخوار در جلسه علنی امروز (یکشنبه 20 اردیبهشت) در نطق میان دستور خود گفت:‌ این روزها مسلمانان در شوق مبعث پیامبر رحمت، صلح و دوستی در حال آماده شدن برای برگزاری جشن عید مبعث هستند لازم است این مناسبت را خدمت همه مسلمانان، صلح دوستان، آزاد مردان و مومنان تبریک بگویم.

وی افزود: جای تأسف دارد که عده‌ای جاهل، دستان خویش را در یمن، سوریه و عراق به خون مسلمانان و مظلومان آغشته کردند و نظام سلطه با سکوت مرموز فقط تماشاگر است، در این وضعیت اسف‌بار با تمام آزاد مردان و مسلمانان همدرد و شریک غم آنها هستم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود و سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی تصریح کرد: در آستانه سفر روحانی به استان آذربایجان غربی هستیم، بنده به نمایندگی از مردم غیرتمند آذربایجان و به عنوان وکیل مردم آگاه و ارزشمند خوی از رئیس جمهور درخواست دارم که با مجوز ایجاد منطقه آزاد تجاری، صنعتی خوی به مساحت 20 هزار هکتار، شامل فرودگاه، شهرک صنعتی، راه آهن به کمیسیون صنایع مجلس نیز به تصویب رسانده، موافقت کند.
 
حسینی صدر گفت: منطقه آزاد حق مردم خوی است و در حق مردم خوی اجحاف شده لذا انتظار داریم در این سفر این ستم را برطرف کنیم.

وی خطاب به روحانی تأکید کرد: اجرای عدالت نیت شماست و ما انتظار داریم که با ستاد ویژه‌ای این مشکل را برطرف کنید. 

حسینی صدر با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود تأکید کرد: دریاچه ارومیه خشک شده، آب شرب خوی مشکل دارد، حدود 60 روستا در حوزه انتخابیه بنده آب مناسب ندارند، ما انتظار رسیدگی داریم.

این نماینده مجلس نهم گفت: حدود 10 روستا بیش از 60، 70 بار زلزله آمده است، مردم شب‌ها زیر پلاستیک می‌خوابند، هلال احمر حتی نتوانسته به آنها چادر دهد، آیا این درخواست بزرگی است؟ یعنی هلال احمر یک کشور نمی‌تواند به 1300 خانوار چادر دهد؟

حسینی صدر ادامه داد: درحوزه انتخابیه بنده به علت تگرگ، باغات سوخته‌اند، چرا با وجود اینکه دو سال است که دستگاه‌های ضد تگرگ خریداری شده، نصب نشده‌اند؟ هست و نیست مردم آسیب دیده لذا ما تقاضای رسیدگی داریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای تأکید کرد: ما یک رئیس مجلس فهمیده، رئیس جمهور کاردان و تیم مذاکره کننده آگاه داریم، بنده هر گونه اظهارات جنجالی را نمی‌پسندم و با آن مخالف هستم که مجلس حمایت عاقلانه‌ای در پرتو بیانات بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری از تیم هسته‌ای بعمل خواهد آورد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، شریک ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار