مسابقات قرآن را آنلاین ببینید؛

نرم افزار پخش زنده مسابقات بین‌المللی قرآن رونمایی می‌شود

برای نخستین بار از نرم افزار الکترونیکی قرعه کشی متسابقین در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران،"علیرضا ترکی" مسئول کمیته فناوری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با اعلام این خبر اظهار داشت:کمیته فناوری در سه حوزه فنی نرم افزاری،شبکه و اینترنت و پشتیبانی و سخت افزار فعالیت خود را در این دوره از مسابقات قرآنی آغاز کرده است.
وی گفت:برای نخستین بار در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از نرم افزار قرعه کشی متسابقین رونمایی و انتخاب قرعه، به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
ترکی به پخش زنده رقابت های قرآنی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از طریق فضای مجازی اشاره کرد و افزود: سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن به صورت زنده از پرتال سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین پرتال سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن برای سومین سال متوالی پخش خواهد شد.
به گفته مسئول کمیته فناوری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن ، محل استقرار خبرنگاران نیز به وسایل پیشرفته ارتباطی از قبیل اینترنت پرسرعت تجهیز شده است تا بستر مناسبی برای ارسال خبر،گزارش،و مصاحبه به صورت آنلاین برای خبرنگاران و اصحاب رسانه فراهم شود.
مسئول کمیته فناوری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم همچنین از شناسایی بانوان فعال قرآنی در این دوره از مسابقات در پرتال قرانی خبرداد و اظهار داشت:این فرم نرم افزاری برای برگزاری همایش بانوان قرآنی در ایام برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآنی تهیه و بارگذاری شده که از ویژگی های مهم آن فراهم آوردن بستر مناسب برای شناسایی بانوان فعال قرآنی در کشور است.
ترکی اضافه کرد:در بخش نرم افزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از نرم افزار "نمایش آیات قرآن مجید به شیوه جدید هم بهره برداری خواهد شد.
وی در پایان تجهیز اتاق داوران سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به سیستم محاسبات امتیازهای متسابقین و نمایش آنلاین نتایج بر روی صفحه نمایشگر سالن اجلاس را از اقدامات ویژه کمیته فناوری در این دوره از مسابقات عنوان کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار