نور محمدی: مدیران در اندیشه مزایده و ما به فکر هواداران هستیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: هر مدیری که به پرسپولیس می‌آید تنها به فکر مزایده است، اما هدف ما شاد کردن دل هواداران است که بزرگترین امتیاز برای ما هستند.

نور محمدی: مدیران در اندیشه مزایده و ما به فکر هواداران هستیمعلیرضا نور محمدی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: خوشبختانه هواداران پرسپولیس در بازی مقابل بنیادکار ازبکستان واقعا حرفه‌ای عمل کرده و ما امیدواریم این هواداران عاشق و با معرفت در مقابل الهلال را حمایت کنند.

وی در پاسخ به تلاش مسئولین الهلال برای محکوم کردن پرسپولیس از حضور تماشاگران در بازی رفت گفت: عربستانی‌ها می‌دانند که هواداران بهترین امتیاز ما برای پیروزی هستند و تلاش دارند که با نفوذ خود ما را محکوم کنند، اما مطمئن باشید این اتفاق نخواهد افتاد.

وی در پاسخ به تاثیر معلوم شدن برنده مزایده بعد از بازی مقابل الهلال گفت: بازیکنان پرسپولیس به هیچ وجه توجهی به این موضوع ندارد و شاید مزایده چهارم هم به مانند دیگر مزایده‌ها برنده‌ای نداشته باشد هر مدیری که به پرسپولیس می‌آید منتظر مزایده است، اما بازیکنان به این مسائل عادت کرده‌اند.

نورمحمدی در رابطه با دربی سرخابی‌ها گفت: پیروزی برابر استقلال تاثیر چندانی در صعود به رتبه‌های بالاتر برای ما ندارد، اما کمک می‌کند که ما با روحیه عالی که از برد مقابل استقلال به دست می‌آوریم با انگیزه بیشتری به مصاف الهلال برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار