هواداران یاوران همیشگی پرسپولیس

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس همیشه مدعی هستند که به عشق هوادار توپ می‌زنند، اما اتفاقات به وجود آمده گویا موضوع دیگری است.

هواداران، تماشاگر بازیکنان پرس پولیسی!
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چند ماه گذشته مشکلات عجیبی را در امور مدیریتی! و مالی تجربه می‌کند و کار به جایی رسیده است که بازیکنان این تیم تهرانی در دیدار‌هایی که به میدان می‌روند، لباس‌های وصله‌پینه بر تن می‌کنند و به جرات می‌توان گفت این موضوع باعث به سخره گرفته شدن سرخ‌ها توسط حریفان شده است.

سرخپوشان پایتخت از ابتدای فصل تاکنون همیشه مدعی هستند که حقوق دریافت نکرده‌اند و فقط به عشق هواداران و فوتبال دوستان در مقابل حریفان ظاهر می‌شوند، اما این ادعا بازیکنان هر هفته با از دست دادن امتیازهای بسیار بیشتر زیر سوال می‌رود.

در هر مسابقه‌ای که مدیریت! تیم فوتبال پرسپولیس برای برد مقابل حریفان پاداش در نظر می‌گیرد، به یکباره پرسپولیس بهترین تیم می‌شود و سد محکمی را رو در روی حریفان ایجاد می‌کند.

شاید عده‌ای بیان کنند که این مسئله اتفاقی است، اما طی چند هفته گذشته و زمانی که محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس حقوق میان بازیکنان توزیع می کند، سرخپوشان جان تازه‌ای می گیرندو در لیگ برتر مقابل پیکان و جام باشگاه‌های آسیا مقابل بنیاد کار ازبکستان، با اقتدار کامل 6 امتیاز کسب کنند، این مسئله علامت سوال‌های فراوانی را در ذهن طرفداران و پیشکسوتان تیم محبوب پرسپولیس ایجاد کرده است.

البته هیچ منطقی قبول نمی‌کند، بازیکنان حرفه‌ای بدون دریافت حقوق به میدان مسابقه بروند، اما زمانی که فردی مسئولیتی را می‌پذیرند باید تا آخرین لحظه با تمام توان وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد.

در حال حاضر تناقضی برای هواداران پرسپولیس به وجود آمده است به طوری که مدعی هستند بازیکنی که به عشق پیراهن قرمز و طرفدارا‌نش به پرسپولیس پیوسته است، چرا زمانی که پول یا پاداشی دریافت می کنند نمایش بهتری به اجرا می‌گذارد.

گفتنی است؛ هواداران و پیشکسوتان همیشه نشان دادند که پشت بازیکنان و تیم فوتبال پرسپولیس را خالی نمی‌کنند و هیچ‌گاه دست از حمایت سرخ‌پوشان که حتی در اندازه نام پرسپولیس نیستند بر نمی‌دارند، اما حداقل انتظاری که از این بازیکنان دارند این است که سرخ‌پوشان پای حرف خود بایستند و ارزش پیراهن سرخی که بر تن دارند را بدانند.

تیم فوتبال پرسپولیس در تمام ادوار لیگ برتر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است و تمامی بازیکنانی که به این تیم ملحق می‌شوند با علم به این موضوع به این باشگاه می‌پیوندند و نمی‌توانند ادعا کنند که از این مسئله اطلاعی نداشته‌اند.

بازیکنی که با اطلاع از مشکلات درون تیم به آن ملحق می‌شوند، نباید در طول فصل به طور مداوم در مصاحبه‌های خود دم از معضلات بزند.

تمامی بازیکنان حاضر در تیم فوتبال پرسپولیس باید آگاه باشند که از نام پرسپولیس استفاده می‌کنند و اگر در تیمی غیر از این باشگاه تهرانی توپ می‌زند، به این میزان نامشان بر سر زبان‌ها نمی‌افتاد، گواه این موضوع مصاحبه حمید درخشان سرمربی وقت تیم فوتبال پرسپولیس می باشد.که اذعان داشت: بازیکنان پرسپولیس اگر در تیمی به غیر از سرخابی‌های پایتخت بازی کنند بقال سر کوچه هم آنها را نمی‌شناسد، سرخپو‌شانی از نام تیم پرسپولیس استفاده می‌کنند، باید موضوع را در خود نهادینه کنند که مشکلات مالی همیشه در این تیم وجود داشته است و نباید به بهانه‌های مختلف از زیر بار مسئولیتی که بر عهده دارند شانه خالی کنند و برای بازی‌ در تیم فوتبال منتی بر سر هواداران بگذارند.

هواداران امیدوارند که اتفاقات به وجود آمده تصادفی بود و به مرور زمان شاهد قدرت واقعی تیم فوتبال پرسپولیس باشند، تیمی که در گذشته‌های نه چندان دور با تمامی مشکلات فقط برای کسب عنوان قهرمانی لیگ را آغاز می‌کرد.

تمامی این موارد را زمان مشخص می‌کند و هیچگاه خورشید پشت ابر نمی‌ماند و تنها مردم فوتبال دوست و هواداران هستند که به خوبی می‌توانند در این خصوص قضاوت کنند پس از گفته‌ها کم  می‌کنیم و داوری را به خود مردم می‌سپاریم.

گزارش از: ایمان جعفری

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار