شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی تراکتور سازان را به اولین قهرمانی لیگ برترشان امیدوار می‌کند، اما!...

توجه، توجه برای قرمز‌های تبریز؛ غرور کاذب، دشمن اصلی تراکتوری‌هابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اکنون چندین علت می‌تواند تراکتور سازی را از قهرمانی در چهار دهمین دوره لیگ برتر دور کند آن هم شکست دادن اعجاب برانگیز چهار بر یک استقلال، آن هم در ورزشگاه آزادی که باعث غرور کاذب تبریزی‌ها شده است.
 
تبریزی‌ها با آوردن مجدد تونی به تراکتور و جذب مهره آبی‌ها، کم‌کم به صدر جدول نزدیک شدند و با غفلت با تجربه‌هایی همچون سپاهان، استقلال و فولاد فقط یک قدم با قهرمانی این فصل لیگ برتر فاصله دارند ولی تراکتوری‌ها باید توجه داشته باشند که بازی با نفت، فقط تقابل رو در رو با حریف در مستطیل سبز است و دیگر حریف سر سخت غرور کاذبی است که با پیروزی پر گل در مقابل استقلال در هفته بیست و نهم به دست آورده شد و سومین حریف سرسخت‌، خواسته هواداران پرشور تبریزی است که تراکتور حتما باید در ورزشگاه یادگار امام برای اولین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شود.
 
جمعه 25 اردیبهشت هفته‌ سی‌ام لیگ برتر فوتبال به ایستگاه پایانی می‌رسد و شانس تراکتورسازی روی کاغذ به نسبت، بیشتر از نفت تهران و سپاهان است. 

تراکتور سازی در سال‌های اخیر همیشه در جدول لیگ برتر فوتبال جزو مدعیان بوده و این اولین سال است که به این راحتی می‌تواند قهرمان شود و امیدواریم هوادار آذری با شعار یل یاتار، طوفان یاشار، یاتاماز، تراکتور، قهرمانی و کسب جام لیگ برتر را جشن بگیرند. 

گزارش از: ابوطالب جدیدی
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برتر ، فوتبال ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقای ابوطالب آستانه تحملتونوببریدبالا!!!!!!!!!!!!
Germany
محسن
۱۶:۰۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
این چه عنوانیه.غرور کاذب چیه تحمل شکست رو ندارین
اگه میبردین حتما حق شما بود جذب بازیکن آبی حتما آندو رو میگین .آندو رو که خودتون نتونستین نگهش دارین .اصلا شما خوبین صلوات
آخرین اخبار