مجهزترین کارخانه دارویی خاورمیانه در شهرستان ساوه افتتاح شد + فیلم

مجهزترین کارخانه دارویی خاورمیانه با حضور رئیس سازمان غذا و دارو در ساوه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، مجهزترین کارخانه دارویی خاورمیانه در ساوه با حضور مدیران شرکت‌های دارویی دنیا، بلوچستانی مدیر شرکت دارویی و رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، افتتاح شد. 
 
در این افتتاحیه، بلوچستانی، مدیر شرکت‌های دارویی به تشریح همکاری‌های این شرکت با شرکت‌های اروپایی و آمریکایی پرداخت و گفت: تا پایان تابستان سال جاری، 15 قلم داروی جدید در شرکت دارویی، تولید خواهد شد. این داروها، در دسته داروهایی قرار دارند، که از خارج به کشور وارد می‌شود و تا کنون در ایران تولید نشده‌اند. 
 
وی افزود: هم اکنون هفت خط تولید دارویی جدید افتتاح می‌شود این داروها نیز در کشور تولید نشده‌اند. 
 
در ادامه این مراسم رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو، با اشاره به اینکه با افتتاح خط تولید داروی شرکت دارویی 70 نفر مشغول به کار می‌شوند، اظهار کرد: سازمان غذا و دارو تولید داروهایی را که برای نخستین بار در کشور تولید شده‌اند را به طور انحصاری در اختیار شرکت تولید کننده قرار می‌دهد. 
 
در پایان مراسم نیز، مدیران شرکت‌های خارجی به گفتگو با رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت پرداختند و سوالات خود را پیرامون حمایت‌های ایران از تولید دارو مطرح کردند رئیس سازمان غذا و دارو نیز به سوالات طرح شده، پاسخ داد. 
 
 
برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار