باباگلیان:

تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات در مسابقات انجام می‌دهیم

دبیر ستاد اجرایی مسابقات جانبازان و معلولین گفت: مسابقات خواهرخوانده در دو رشته بسکتبال باویلچر و والیبال نشسته درشهر اصفهان برگزار می‌شود وتمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات در این خصوص انجام می‌دهیم.

تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات در مسابقات انجام می‌دهیمرضا باباگلیان، دبیر ستاد اجرایی مسابقات جانبازان و معلولین در رابطه با تیم‌های شرکت کننده و زمان برگزاری مسابقات به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات خواهر خوانده علاوه بر هفته نکو داشت شهر اصفهان به منظور ایجاد تبادلات ورزشی فرهنگی و شناسایی ظرفیت‌های شهر اصفهان و تقویت آن‌ها بعد از مسابقات خواهی خواند‌گی صورت گرفته است.
 
وی بیان کرد:مسابقات دومین دوره کشورهای خوانده با حضور تیم‌های شرکت کننده 22 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 
باباگلیان ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات به  این شرح است: رشته والیبال نشسته: روسیه- عراق- آلمان و چهار تیم از ایران "شهید خرازی- شهید شهریاری- گز سکه و ذوب آهن اصفهان" و در رشته بسکتبال با ویلچر تیم‌های تیم‌‌های مالزی- چین- عراق-روسیه و سه  تیم "مخابرات اصفهان- ایثار اصفهان و آثار تندیس ماهان قم".
 
وی در پایان عنوان کرد: اولین روز مسابقات تا خرداد سه شنبه برگزار می‌شود تیم‌های عراق و مالزی در رشته بسکتبال با ویلچر و تیم‌های شهید شهریاری و ذوب آهن اصفهان در رشته والیبال نشسته با هم به رقابت می‌پردازند.
 
گفتنی است: مراسم افتتاحیه مسابقات کشورهای خواهر خوانده امروز ساعت 17 در سالن شهدای مخابرات برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار