بخشدار صفا دشت مطرح کرد:

بیابان زادیی از منطقه اختر آباد و روستای شش در اولویت بخشداری صفا دشت

بخشدار صفادشت گفت: طرح بیابان زادیی از منطقه اختر آباد شهر صفا دشت در شهرستان ملارد و روستای شش از اولویت‌هایی است که با جدیت پیگیری می‌شود زیرا درغیر این صورت عوارض زیست محیطی حتی پایتخت کشور را نیز به مخاطره می‌اندازد.

ناصر انصاری، بخشدار صفا دشت در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت توجه هر چه بیشتر به عرصه‌های زیست محیطی اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز توصیه‌های جدی و موثری را در ارتباط با حفظ سلامت زیست محیطی به مسئولان اعلام نموده‌اند که می‌طلبد با نگاهی ویژه و خاص در جهت تقویت فرصت‌ها و کاهش نارسایی‌ها دراین حوزه گام برداشت. 

وی در ادامه افزود: با توجه به مشکل ریزگردها در منطقه اختر آباد و روستای شش و آسیب دیدن پوشش گیاهی منطقه گلستانک با مساعدت قابل توجه استانداری تهران، اعتبارات بسیار خوبی مد نظر قرار گرفته است که با اجرایی شدن طرح، مشکلات زیست محیطی ناشی از ریزگردها رفع خواهد شد. 

انصاری در پایان تصریح کرد: ریزگردهای منطقه اختر آباد، گلستانک و روستای شش، موضوعی جدی است که در جهت بهبود شرایط موجود مسئولان ذیربط شهرستان ملارد توجه ویژه‌ای را لحاظ نموده‌اند زیرا در غیر این صورت و عدم رفع این نارسایی، نه تنها شهرستان ملارد و غرب استان تهران، بلکه شهر تهران نیز با مشکلات و عوارض زیست محیطی مواجه خواهد شد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار