باز هم ترکیش، باز هم چمدان گم شده

بار دیگر یکی از چمدان های تیم ملی والیبال در راه سفر در یکی از کشور ها جا ماند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛ تیم ملی والیبال کشورمان که خود را برای حضوری شایسته در لیگ جهانی والیبال در سال 94 آماده می کند، برای برگزاری سه دیدار دوستانه با تیم ملی فنلاند عازم این کشور شد.

 اعضای تیم ملی والیبال کشورمان پس از وارد شدن به شهر هلسینکی در هنگام تحویل بار ها و چمدان ها متوجه شدند که چمدان پزشک تیم که دارو و  لوازم پزشکی در آن قرار داشت، در لیست بارها و چمدان های تحویلی قرار ندارد و پس از بررسی و پیگیری امیر خوش خبر سرپرست تیم قرار شد مسئولین مربوطه موضوع را پیگیری کنند و چمدان مربوطه را برای تیم ارسال نمایند. 

پس از گذشت 24 ساعت از ورود تیم ایران به شهر کورتانه هنوز خبری از چمدان گمشده نیست و پس از پیگیری مجدد خوش خبر، مسئولین مربوطه اعلام کردند که این چمدان فردا تحویل تیم شود.
این در حالیست که سال های گذشته نیز هر گاه تیم ملی با پرواز ترکیش به کشوری سفر کرد، در مقصد یکی دو چمدان در مسیر جا مانده و روز های بعد به تیم تحویل داده شده است.

البته با لحاظ کردن تدبیرات لازم توسط پزشک تیم و تقسیم دارو ها و وسایل ضروری در دو چمدان، تیم ملی را با مشکل جدی ای روبرو نکرده ولی در صورت نیاز به دارو مهم و ضروری وجود آن چمدان برای مداوای اعضای تیم ملی لازم است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.