ساهاکیان: بحث داوری روی روحیه ما تاثیر داشت

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام بعد از پیروزی دوم مقابل پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه نهایی علت عصبانیت خود را برخی تصمیمات داوران عنوان کرد و گفت: نمی توان گفت که داواران از قصد سوت می زنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اوشین ساهاکیان بعد از دومین پیروزی مقابل پتروشیمی بندرامام در جمع خبرنگاران در مورد عصبانیت خود در بازی توضیح داد: بازی سنگینی برای داوران بود. نمی توان گفت از قصد سوت می زنند اما بحث داوری روی روحیه ما تاثیر داشت. سوت های زده شده هم به ضرر ما و هم به ضرر پتروشیمی بود. این طبیعت بازی است. نباید قضاوت کرد. شاید اگر فیلم مسابقه را بعدا ببینیم نظرمان عوض شود.

وی در مورد لحظاتی از کوارتر سوم که بازی کاملا از دست مهرام خارج شد، توضیح داد: ما در آن دقایق خنثی دفاع می کردیم. خیلی سریع توپ را بدون تفکر بالا می انداختیم که گل نمی شد و آنها ریباند می کردند. به نظرم 8 امتیاز را در آن لحظات از روی ضد حمله دریافت کردیم. به همین خاطر اختلاف زیاد شد اما در کوارتر چهارم مصمم آمدیم، دفاع تیم بهتر شد، در توپربایی و بازی هوایی هم موفق بودیم که بازی را گرفتیم.

بازیکن مهرام در مورد شوت های تاکوان دین گفت: تاکوان با شوت های راه دور خود زهردار است. شوت های او کمر تیم حریف را می شکند و البته اگر این اقدام ها گل نشود اتفاق برعکس برای خود ما می افتد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار