رودهن؛

شهر جدید پرند فاقد زیرساخت ها است

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر جدید پرند در بستر شهرستان رباط کریم با برخورداری از بافت جمعیتی حساس ، فاقد زیر ساخت مناسب است .

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت شهر جدید پرند در قلب شهرستان رباط کریم ، گفت : بافت جمعیتی به واسطه استقرار شهر جدید پرند در این شهرستان مورد تامل باید قرار بگیرد ، زیرا موج گسترده ای از جمعیت روانه این شهرستان خواهد شد .

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد :متاسفانه پیش بینی زیر ساخت و فضاهای زیر بنایی در حوزه های آموزشی و پرورشی و بهداشتی و درمانی و تفریحی و مذهبی در این منطقه دیده نشده است .

نکو با تاکید بر اینکه بهداشت و درمان از نیاز های مهم و مهترین نیاز در سبد نیاز های مردم شهرستان رباط کریم است ، اضافه کرد : وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی باید نسبت به این موضوع مهم و حساس در راستای رفع اینگونه خلاء ها تدابیری ارزشی را اتخاذ کند .

نماینده شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : شهر جدید پرند در کنار مسکن مهر پردیس باید به فرصت برای توسعه استان تبدیل شوند .

انتهای پیام/س  


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.