دبیر هیئت بدمینتون استان تهران:

نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ناشنوایان مشخص شدند

دبیر هیئت بدمینتون استان تهران گفت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی بدمینتون در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار و نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی ناشنوایان مشخص شدند.

نفرات  راه یافته به اردوی تیم ملی ناشنوایان مشخص شدندعلیرضا الهاکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بدمینتون ناشنوایان در روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه در سالن امام رضا "ع" تهران به صورت انفرادی برگزار شد.
 
اسامی منتخبین به شرح زیر است:

اعضای تیم ملی بانوان:
ندا گلمکانی "استان تهران"
سحرالسادات حسیتنی نژاد "استان یزد"
فهیمه کریمیان "استان اصفهان"  
 
اعضای تیم ملی مردان:
 
مسعود محسن پور "استان فارس"
منصور اله یاری "استان خراسان رضوی"
فرهاد عطار "استان تهران"
ایوب رضایی " استان بوشهر"
 
لازم به ذکر است، فدراسیون بدمینتون با توجه به امتیازی که این نفرات به دست آوردند تصمیم گیری‌های مورد نیاز را اتخاذ می‌کند و بعد اسامی بازیکنان را برای اعزام به مسابقات آسیایی چین اعلام خواهد کرد که این مسابقات در مهر ماه سال جاری آغازمی‌شود.
 
وی افزود: در تاریخ 20 اردیبهشت ماه جلسه کمیته داوران به همراه اعضای کمیته برگزار گردید در این  جلسه عملکرد کمیته در سال 93 به طور کامل بررسی شد برنامه‌ای در سال 94 در مورد عملکرد داوران، تغییرات در آئین نامه داوران، برگزاری کلاس برای سر دوران که تغییرات و نحوه ارتقاء و انتخاب داوران برای مسابقات دهه فجر اعمال گردید.
 
سرپرست کمیته داوران در پایان افزود: قرار است مسابقات همگانی در تاریخ یک خرداد ماه سال جاری برگزار شود به گونه‌ای که مراکز استان‌ها و در 31 استان، استان‌های هم جوار را تقسیم بندی کردیم و در هر منطقه یک مسئول و یک ناظر انتخاب کردیم که بعد از اتمام بازی‌ها و مشخص شدن نفرات برتر برای انجام مسابقات منطقه‌ای درون استانی معرفی می‌شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار