شهرکرد؛

سفر رئیس دفتر مقام معظم رهبری به استان چهارمحال و بختیاری

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی به منظور شرکت در سومین یادواره شهدای روستای شیخ شبان به استان چهارمحال و بختیاری سفر می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد؛حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری به منظور شرکت در سومین یادواره شهدای روستای شیخ شبان، روستای نمونه ایثارگری کشور به استان چهارمحال و بختیاری سفر می کند.

بنابراين گزارش: سومین یادواره شهدای روستای شیخ شبان با عنوان «لاله های فاطمی»، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی،رئیس دفتر مقام معظم رهبری از ساعت 15 روز پنج شنبه 24 اردیبهشت ماه در سالن ورزشی کوثر این روستا برگزار خواهد شد.

گفتني است: روستای سادات نشین شیخ شبان از توابع شهرستان بن در استان چهارمحال و بختیاری، در فاصله 39 کیلومتری شهرکرد قرار دارد که بیش از 80 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و دارای تعداد زیادی رزمنده، جانباز و ایثارگر سال های دفاع مقدس است.این روستا به سبب وجود حرم مطهر حضرت امامزاده سید بهاء الدین محمد (ع) از کانون های مهم گردشگری استان و منطقه به شمار می رود.

همچنين گلزار شهدای این روستا، به عنوان «نماد ملی گلزار شهدای روستای نمونه ایثارگری کشور» در دهه فجر سال ۱۳۹۲، انتخاب و معرفی شد.

استان چهارمحال و بختیاری، در مجموع 2 هزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

انتهاي پيام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.