کرمان؛

کمک یک میلیارد تومانی به خانواده های زندانیان نیازمند در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: انجمن حمایت از زندانیان پارسال قریب 10میلیارد ریال خدمات به خانواده زندانیان نیازمند ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری ،دادخدا سالاری در مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان افزود : انجمن حمایت از زندانیان کرمان پارسال 5 میلیارد و 182 میلیون و 440 هزار ریال پرداخت مستمری ماهانه و کمک بلاعوض به خانواده‌های مددجویان و 455 میلیون و 370 هزار ریال کمک به زندانیان شاغل در واحدهای انجمن داشته است.

وی تصریح کرد : تأمین جهیزیه دختران مددجو به میزان 56 میلیون و 500 هزار ریال، پرداخت هزینه درمان و بهداشت خانواده‌های نیازمند مددجو به مبلغ 33 میلیون و 500 هزار ریال و خرید سبد کالا برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند مددجویان به مناسبت‌های مختلف با اعتبار 903 میلیون و 270 هزار و 200 ریال از دیگر فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان کرمان است.

دادستان کرمان خاطرنشان کرد : این انجمن، 15 میلیون ریال برای خرید وسایل برای اشتغال، 9 میلیون ریال برای خرید وسایل گرمایشی و 31 میلیون و 340 هزار ریال برای پرداخت قبوض آب، برق و گاز خانواده‌های نیازمند مددجویان هزینه کرده است.

سالاری گفت: همچنین انجمن حمایت از زندانیان کرمان در زمینه اخذ رضایت شاکی برای آزادی پنج زندانی از زندان کرمان با رقمی برابر با 134 میلیون و 900 هزار ریال تلاش کرده است.

وی از هزینه‌کرد 19 میلیون ریالی برای پرداخت هزینه انتقال زندانیان کرمان به سایر زندان‌های کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود 10 میلیارد ریال از سوی انجمن حمایت از زندانیان کرمان پارسال برای خانواده‌های نیازمند زندانیان هزینه شده است.

دادستان کرمان یادآور شد: 2 میلیارد و 470 میلیون ریال وام خوداشتغالی به همسران مددجویان زندان کرمان برای ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.