رودهن؛

کنترل حفر چاههای غیر مجاز

نماینده و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: حفر چاه‌های غیر مجاز دست درازی به منابع زیر زمینی بخشی از اندوخته بیت المال در ایران اسلامی تلقی می‌شود.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن، در مورد بحران ابی در کشور گفت: این بحران مختص به سال و ماه خاصی نیست بلکه یک سری از عوامل دست به دست هم داده‌اند تا کم آبی به ویژه در استان تهران به یک بحران تبدیل شود .

نماینده و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که نباید اجازه داد دست درازی زمین خواران به منابع ملی، مقدمات بحران در کشور را در بحث منابع آبی رقم بزند، اضافه کرد : استفاده درست از ذخائر آبی نباید در کشور اسلامی از ساختاری کم رنگ برخوردار باشد .

گروسی با انتقاد از این مسئله که زمین خواران با تصرف اراضی ملی در مسیر دست درازی به منابع زیر بنایی در محدوده بیت المال در حال پیشروی می‌باشند، ابراز داشت: حفر چاههای غیر مجاز گریبان ایران اسلامی را در بحث کم آبی گرفته است .

نماینده و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: کنترل حفر چاه در استان تهران یکی ازشاخص‌های حفظ و حراست و نگهبانی از منابع زیر زمینی تلقی می‌شود .

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.