روشن: قلعه نویی به یک مو بند است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وضعیت قلعه نویی در دربی پیش رو حساس است اما در مقابل برانکو چیزی برای از دست دادن ندارد.

روشن: قلعه نویی به یک مو بند است/ دربی برای برانکو چوب دو سر طلا است
حسن روشن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: به طور کلی دربی پیش روی سرخابی ها کاملا با دربی های گذشته فرق می کند و در حال حاضر وضعیت تیم پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی نسبت به تیم استقلال بهتر است و حداقل اینکه سرمربی سرخ پوشان بازی را ببرد و ببازد چیزی را از دست نمی دهد. 
 
وی بیان کرد: این طور که شنیده ام قرار است در دربی پیش رو طالب لو و بازیکنان ناراضی که فرصت بازی کردن تا به اینجای فصل را پیدا نکرده‌اند به میدان بروند و باید بگویم که این مساله یک ترفند است و قصد دارند هواداران و افراد ناراضی را با این روش آرام کنند و در پایان هم بگویند مقصر ما نیستیم. 
 
روشن در خصوص وضعیت مالی و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان استقلال بیان کرد: یکی از موادی که از هفته هفتم به بعد مورد بررسی قرار دادم وضعیت مالی آبی پوشان بود که واضح روشن بود در آینده این تیم با مشکلاتی مواجه می شود چرا که در حال حاضر بازیکانی جوانی که به این تیم آمدند با قول ها و وعده‌های معاون ورزشی باشگاه در خصوص پول‌هایی که قرار است در آینده بگیرند جذب این تیم شدند و همان طور که می دانیم دروغ هیچ وقت پایدار نیست و مستحق بود که نبود امکانات مالی در این تیم آشکار می شود. 
 
وی بیان کرد: بهتر است مسئولان دو تیم پرسپولیس و استقلال از سال آینده به فکر باشگاه داری برای سرخابی ها باشند و بازوهای این باشگاه را  کمیته انضباطی و کمیته فنی تشکل بدهد و باشگاه داری را از تیم‌هایی از جمله تراکتورسازی ،سپاهان، ذوب آهن و دیگر تیم ها یاد بگیرند. 
 
پیشکسوت استقلال عنوان کرد: امیدوارم تیم استقلال به خاطر هواداران و مردم برنده دربی باشند و در حال حاضر امیرقلعه نویی در حالت عادی نیست که بتواند از لحاظ روحی و روانی به تیم کمک کند و وضعیت وی به یک مو بند است اما در مقابل برانکو سرمربی سرخپوشان چیزی برای از دست دادن ندارد و با برد یا باخت وضعیتش چندان تغییری نمی‌کند. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: روشن ، فوتبال ، برانکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
قلعه نویی جان برو دیگه. دوسال بودی کاری نتونستی بکنی ...
Netherlands
نوید بشارتی
۱۵:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
جایگزین ژنرال آبی مارشال آبی از لالیگای اسپانیا قابل توجه هواداران آبی
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۹:۱۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
استقلال نیاز به یک مربی خوب خارجی دارد .به دور از حواشی و به دور از باند بازی و حرف و حدیث های دیگر
استقلال نیاز به آرامش دارد.
آخرین اخبار