صفحات اجتماعی روزنامه ها در قاب اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

پیشخوان اجتماعی 24 اردیبهشت 1394

در صفحات اجتماعی روزنامه های کشور موضوع‌های زیرمیزی، تخلفی که صفر نمی‌شود و برخورد با 850 راننده خودروی لوکس پیگیری شد.

پیشخوان اجتماعی 24 اردیبهشت 1394به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان "زیر میزی! تخلفی که صفر نمی‌شود" نگاهی به سوء استفاده برخی از پزشکان از جایگاهشان و دریافت مبلغ‌های زیر میزی از 300 هزار تا 5 میلیون تومان پرداخته و در این باره می‌نویسد: برخی از پزشکان با دریافت مبالغ بیشتری از دستمزد قانونی‌شان، ثروت‌های هنگفتی به هم زده‌اند این در حالی است که وزیر بهداشت در 24 آذر ماه سال 93 به صراحت عنوان کرد؛ مردم پیش از اجرای طرح تحول سلامت سالانه 7 تا 10 هزار میلیارد تومان زیر میزی پرداخت می‌کردند در حقیقت براساس نظر وزیر بهداشت در یک سال گذشته تا قبل از طرح تحول سلامت که زمانی دور هم نیست مردم سالانه 10 هزار میلیارد تومان در جیب پزشکانی ریختند که به حق قانونی خودشان قانع نبودند. 

"برخورد با 850 راننده خودروی لوکس" ، "ببر سیبری در قرنطینه پوسید" و "خودخواهی! ، خوب، بد و خنثی" موضوعات دیگری است که روزنامه جام جم در صفحه اجتماعی روز خود آن را بررسی کرده است. 

روزنامه جام جم را کنار می گذاریم و به سراغ روزنامه ایران می رویم.

روزنامه ایران در گروه شوک خود  خبری با عنوان تصادف شبانه جرثقیلی با 7 خودرو ی لوکس در شمال تهران پرداخته است.

داستان از این قرار است که این حادثه ساعت 01:30 دقیقه بامداد 23 اردیبهشت ماه سال جاری در خیابان دولت و تقاطع کاوه رخ داد. 

این در حالی است که هنگامی که راننده جرثقیل کانو با سرعت زیادی کنترل خودرویش را از دست داد با انحراف از مسیر با 7 خودروی مدل بالا و یک مینی‌بوس و یک موتور سیکلت تصادف کرد. 

در این حادثه راننده دو خودرو سواری و مرد موتورسوار بخاطر وخاومت حالشان به بیمارستان‌های شهدای تجریش و فیروزگر انتقال داده شدند. 

اما حادثه به اینجا ختم نمی شد و در ادامه این ماجرا روزنامه ایران در صفحه شوک امروز خود از یک سرقت میلیاردی و دو اختلاس بزرگ ، اعدام یک آدم کش در خیانت زنانه ، پشت پرده بی‌هوشی یک مرد در قبر و پایان گروگان گیری 100 هزار دلاری پرده برداشته است.

 روزنامه هفت صبح در صفحه زیر آسمان شهر تیتر اصلی اش را به  "تشعشعات موبایل تبرئه شدند" پیرامون مثبت یا منفی بودن تاثیر تشعشعات موبایلی بر سلامت انسان اختصاص داد .

نویسنده در این گزارش به این مطلب اشاره می کند که تاثیر تشعشات موبایل و دکل‌های مخابراتی بر سلامت انسان موضوعی است که طی سالهای گذشته دغدغه‌ای جدی در میان مردم بوده و در شرایطی که تلفن های همراه به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسان‌ها تبدیل شده است. 

این روزنامه در ادامه آورده است در ایران و 87 کشور دیگر بر اساس استانداردهای جهانی تجهیزات، امواج رادیویی و تشعشعات مخابراتی و تلفن‌های همراه را مورد بررسی قرار دهد. 

"کودک ناپدید شده در هجوم گرگ‌ها پیدا شد" و "بازتاب بازدید متفاوت 150 دقیقه‌ای " موضوع های دیگری است که این روزنامه نسبتا اصلاح طلب در صفحه نخست خود به آن پرداخته است. 

روزنامه همشهری در صفحه زیست شهر خود موضوع همکاری شهرداری با وزارت جهاد کشاورزی درباره مگس سفید و مورد بررسی قرار داده است. 

روزنامه نگار می نویسد از ابتدای سال 94 کمیته ای در خصوص موضوع رسیدگی به آفات سفید بالک‌ها تشکیل شده که تاکنون جلساتی در این باره نیز برگزار شده است. 

درادامه این گزارش نویسنده به مطالبی همچون همکاری و تعامل مسئولان شهرداری تهران با مسئولان و کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی، تشکیل کمیته مبارزه با آفات سفید بالک‌ها ، انجام اقدامات مقابله با آفات سفید بالک ها ظرف دو هفته آینده، بررسی تاثیر عسلک‌ها و سفیدبالک‌ها بر گیاهان، اجرای طرح‌‌های آموزشی در مناطق 22 گانه تهران اشاره می کند. 

موضوع ‌های "روزانه 4 میلیون سفر زیرزمینی با تکمیل خط 3 مترو" پیگیری آخرین اقدام انجام شده در 4 طرح عمران شهری و اجرای سومین دوره طرح نسیم مطهر در پایتخت از دیگر موضوعاتی است که این روزنامه منتسب به شهرداری تهران در صفحه شهری امروز خود به آنها پرداخته است. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: hh
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار