قرائت: ورزشکاران المپیکی با تیم من ادغام شدند

سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی از ادغام شدن المپیکی ها با تیمش خبر داد و گفت: عزم خود را برای درخشیدن در مسابقات یونیورسیاد جزم کرده ایم.

محمد علی قرائت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از شروع سال جدید سومین اردوی تدارکاتی ورزشکاران روئینگ است و برای شروع اردوی تدارکاتی جدید سه روز را در ورزشگاه آزادی خواهیم ماند و باقیمانده اردوی خود را در زنجان شهر ابهر در سد چینه ورز می گذرانیم. 
 
وی افزود: همچنین اعزام ورزشکاران المپیکی به چین لغو شد و مقرر شد که ورزشکاران زیر نظر من ادغام شوند که این برنامه را باید خیلی پیش تر انجام می دادند تا تیم ها در یک مکان کار کنند. 
 
قرائت در ادامه تصریح کرد: البته الان هم برای ورزشکاران زمان پیشرفت داریم. 
 
سرمربی تیم ملی روئینگ در خصوص مسابقات پیش روی ورزشکاران روئینگ بزرگسال گفت: هم اکنون با یک تیم یک دست شده مشغول ادامه تمرینات هستیم تا اواخر خرداد ماه 3 ورزشکار انتخابی را برای کاپ 2 ایتالیا اعزام شود و علاوه بر اینکه حضور در این کاپ و کاپهای بعدی به نفع ما است، ورزشکاران نیز محکی می خورند تا برای کسب سهمیه المپیک رقبای خود را بشناسند و نقاط ضعف خود را بسنجند. 
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: البته بعد از آن مسابقه یونیور سیاد دانشجویان را داریم که مسابقه مهمی هم برای فدراسیون و وزارت علوم محسوب می شود که ورزشکاران باید تمام تلاش خود را ایفا کنند به منظور حضور در این مسابقه 5ورزشکار را به کره جنوبی به همراه خودم اعزام می شوند. 
 
قرائت در ادامه بیان داشت: 13ورزشکار هم اکنون زیر نظر من فعالیت می کنند و 4کمک مربی جواد محمدی و کیهان شمسی در تمرینات کمک خواهند کرد. 
 
وی در خصوص اردوی برون مرزی گفت: در حال حاضر صحبتی در این خصوص نشده است اما در برنامه های آتی خودم است. 
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: روئینگ ، قایقرانی ، قرائت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار