سنندج؛

برگزاری پیاده‎روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت پیشمرگان مسلمان کُرد در سقز

10 هزار نفر سقزی با شرکت در همایش پیاده‎روی خانوادگی یاد و خاطره 123 شهید پیشمرگ مسلمان کُرد سقزی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج ،این همایش ورزشی با حضور فرماندار، رؤسا و کارکنان ادارات، سازمان‎ها،بسیجیان، خانواده‎های شاهد و ایثارگر، جانبازان از روبروی ورزشگاه شهید بهشتی برگزار شد.


در این همایش شرکت کنندگان مسیر دو کیلومتری بلوار انقلاب اسلامی را به سمت میدان قدس، خیابان ملت و بلوار شهید بهشتی طی کردند و سپس در زمین چمن ورزشی شهید کاظمی تجمع کردند.

در مراسم پایانی این همایش فرماندار ویژه شهرستان سقز، علی اکبر ورمقانی و سرهنگ حق‎رضا نادرپناه جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی هدف از برگزاری این همایش ورزشی را گرامی داشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد برشمردند و از حضور پر شکوه مردم تشکر کردند.


در ادامه به قید قرعه 123 جایزه شامل هشت دستگاه دوچرخه، چهار عدد تبلت، دو عدد گوشی تلفن همراه ،26 دست گرمکن ورزشی، 20 عدد توپ ورزشی و 63 عدد سیمکارت همراه اول به افراد شرکت کننده اهدا شد.


این همایش ورزشی با همکاری اعضای ستاد گرامیداشت پیشمرگان مسلمان کُرد شهرستان سقز، هیات ورزش‎های همگانی و ادارات فرمانداری، شهرداری و شورای شهر، سپاه، مخابرات و ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.