کارمند سودجو دفتر بیمه دستگیر شد/ کلاهبرداری با صدور ‌بیمه نامه جعلی

شخصی که با همدستی کارمند یک دفتر بیمه گذار برای آزادی موتورسیکلت‌های توقیفی بیمه نامه جعلی صادر می‌کرد، ‌از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شازند استان مرکزی دستگیر و روانه زندان شد.

کارمند سودجو دفتر بیمه دستگیر شد/ کلاهبرداری با صدور ‌بیمه نامه جعلی
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران،کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شازند در تحقیقاتی از صدور بیمه نامه‌های جعلی برای آزاد نمودن موتورسیکلت‌های توقیفی در سطح شهرستان مطلع شدند و تحقیقات نامحسوس برای بررسی موضوع آغاز شد.

با شروع تحقیقات سرانجام با برنامه ریزی انجام شده، زمانی که فردی برای آزادسازی موتورسیکلت خود بیمه نامه‌ای را ارائه داد، ‌متوجه شدند که بیمه نامه جعلی است که بلافاصله مالک موتورسیکلت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به یگان انتظامی انتقال داده شد.

در تحقیقات صورت گرفته از مالک موتورسیکلت وی اذعان داشت: که برای آزاد سازی موتورسیکلتم که مدتی قبل از سوی پلیس توقیف شده بود، در حال انجام کارهای اداری بودم که با شخصی آشنا شدم که اذعان داشت، می‌تواند با مبلغ بسیار پایین برایم بیمه نامه تهیه کند که من نیز به وی اطمینان کردم و مدارک شناسایی و موتورسیکلتم را به همراه مبلغ ۷۰ هزار تومان در اختیارش گذاشتم.

وی ادامه داد: ‌ بعد از گذشت چند ساعت این شخص با من تماس گرفت و بیمه نامه را به من تحویل داد که هنگام آزاد سازی موتورسیکلت و دستگیری از سوی پلیس متوجه شدم که بیمه نامه جعلی و فاقد اعتبار می‌باشد.

با توجه به اظهارات این فرد تحقیقات برای شناسایی فرد نا‌شناس آغاز شد و با اقدامات فنی و تخصصی متهم که ساکن اراک بود مورد شناسایی کارآگاهان قرار گرفت و تیمی از ماموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی برای دستگیری وی به محل سکونتش اعزام شدند.

متهم اصلی در اراک مخفی شده بود


سرهنگ احمدرضا چگنی فرمانده انتظامی شهرستان شازند درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت:با بررسی‌های صورت گرفته محل سکونت متهم در یکی از محلات شهر اراک ، شناسایی و طی عملیاتی در منزلش دستگیر شد.

وی اضافه کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته از این فرد مشخص شد که ابتدا وی در مکان‌هایی که امکان یافتن افرادی که در حال ترخیص موتورسیکلت خود می‌باشند پرسه زنی کرده و پیشنهاد خود را برای ارائه بیمه نامه ارزان اعلام می‌داشت و بعد از اخذ مدارک مالک موتورسیکلت، به کمک یکی از دوستانش که در یک دفتر بیمه مشغول به فعالیت می‌باشد، اقدام به جعل بیمه نامه می‌کند.

دستگیری کارمند بیمه و کشف بیمه نامه جعلی از محل کار وی

سرهنگ چگنی در ادامه افزود: با توجه به اعترافات متهم کاراگاهان به محل فعالیت دیگر همدست این فرد که در شهر اراک قرار داشت اعزام شدند و متهم دیگر را در محل کارش دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از محل کار این فرد سه فقره بیمه نامه جعلی کامل شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان خاطر نشان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان به جرم خود اعتراف کردند و برای ادامه تحقیقات و سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
اعدام باید گردد
آخرین اخبار