تظاهرات در حمايت از شيخ نمر در لندن و برلين برگزار شد

تظاهرات مردم در حمايت از شيخ نمر روحانی شیعه عربستانی در پايتخت های اروپايی از جمله لندن و برلين ادامه دارد.

تظاهرات در حمايت از شيخ نمر در لندن و برلين برگزار شدبه گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني پرس تي وي ، معترضان در لندن و برلين پايتخت هاي انگليس و آلمان در محکوميت حکم اعدام شيخ نمر، روحاني سرشناس شيعه در عربستان سعودي تظاهرات کردند. آنها همچنين خواستار آزادي ديگر فعالان از زندان هاي رژيم آل سعود شدند. 

يکي از فعالان در لندن گفت ما اينجا جمع شده ايم تا عليه حکم ظالمانه و بيرحمانه اعدام براي شيخ نمر اعتراض کنيم. اعدام او بسيار قريب الوقوع است و ما نگرانيم که اين اتفاق همين روزها رخ دهد. ما بايد همچنان در خيابان ها عليه اين حکم ظالمانه تظاهرات کنيم. ما در برابر سفارت عربستان سعودي جمع شده ايم تا به ملک سلمان بگوييم کاري که او انجام مي دهد، در داخل و خارج عربستان سعودي غيرقابل قبول است. 

يک معترض در لندن هم گفت جمعيتي که مي بينيد از سراسر انگليس اينجا آمده اند. آنها عليه رژيم آل سعود تظاهرات مي کنند. مشابه اين تظاهرات در سراسر جهان در حال برگزاري است. اين تظاهرات در آمريکا ، پاکستان و جاهاي ديگر جريان دارد. اميدوارم رژيم عربستان صداي ما را بشنود و بداند مردم تا چه حد از سياست هاي اين رژيم تنفر دارند. 


انتهای پیام/
برچسب ها: شیخ نمر ، عربستان ، لندن ، برلین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار