صرامی‌فروشانی در نطق میان‌دستور مطرح کرد

ضرورت برگزاری جلسه‌ای غیر علنی با حضور «فانی» و «نوبخت» برای حل مشکلات فرهنگیان

نماینده مردم خمین‌شهر با انتقاد از وضعیت معیشتی معلمان خطاب به دولت گفت: چرا ما نباید متوجه باشیم که حق و حقوق معلمان کم است؟ آیا زمان آن نشده که ما به این بلوغ فکری برسیم که معلم کارمند نیست، باید متوجه باشیم که فرهنگیان رکن پیشرفت هستند چرا به داد زندگی مشقت بار فرهنگیان نمی‌رسید؟

ضرورت برگزاری جلسه‌ای غیر علنی با حضور «فانی» و «نوبخت» برای حل مشکلات فرهنگیانبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محسن صرامی فروشانی نماینده خمین شهر در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود گفت: نگاه مقام معظم رهبری در مذاکرات این است که استقلال کشور اسلامی ما محفوظ بماند که خواست شهدای والامقام هم این مهم بوده است.

وی افزود: اگر آمریکا بخواهد به بهانه نظارت و بازرسی راهی برای دخالت خودش باز کند این مذاکراتی نیست که ملت ما خواهان آن باشد، با اطمینان تیم مذاکره کننده‌ای که فرزندان انقلابند در این سمت و سو حرکت خواهند کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: اگر کودک‌کشی و نسل براندازی، صفت رژیم سراسر نامشروع اسرائیل است امروز آل سعود رژیم مسلمان کش است و این ننگ تا ابد بر تارک آن‌ها خواهد ماند.

وی با انتقاد از وضعیت معیشتی معلمان خطاب به دولت گفت: چرا ما نباید متوجه باشیم که حق و حقوق معلمان کم است؟ آیا زمان آن نشده که ما به این بلوغ فکری برسیم که معلم کارمند نیست، باید متوجه باشیم که رکن پیشرفت، فرهنگیان هستند چرا به داد زندگی مشقت بار فرهنگیان نمی‌رسید؟

صرامی‌فروشانی خطاب به نقوی‌حسینی رئیس فراکسیون فرهنگیان و زاهدی رئیس کمیسیون آموزش تصریح کرد: چرا نهضت حمایت از فرهنگیان را در حاکمیت مدیریت و رهبری نمی‌کنید تا ما با امضای تمامی نمایندگان پیام فرهنگی مجلس را به دولت ابلاغ کنیم.

وی افزود: از هیئت‌رئیسه می‌خواهم یک جلسه غیرعلنی با حضور نوبخت معاون رئیس‌جمهور و فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار کند تا وضعیت معیشت معلمان را بررسی کنیم چراکه تا ما به فکر نباشیم این حرف‌ها فقط در قالب شعار و مکالمات باقی خواهد ماند.

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: امپراتوری تولید خودرو با تولید نامناسب و نامطلوب امروز بیش از گذشته در پی ظلم به مردم است.

نماینده مردم خمین‌شهر در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و خواستار رسیدگی مسئولان شد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار