سبحانی:

مزایده چهارم برگزار نشود وزیر ورزش را استیضاح می‌کنند

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: برخی از نمایندگان مجلس به وزارت دارایی فشار آوردند که مزایده چهارم سرخابی ها باید برگزار شود وگرنه وزیر ورزش را استیضاح می کنند.

سبحانی: مزایده چهارم برگزار نشود وزیر ورزش را استیضاح می‌کنند
جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به فضای مجلس که درخصوص طرح دو فوریتی ایجاد شده است به نظر نمی‌رسد که طرح نجف نژاد در مجلس رای بیاورد. 
 
سبحانی در ادامه عنوان کرد: همچنین دلیلی ندارد که طرح دو فوریتی لغو مزایده سرخابی‌ها در مجلس مطرح شود و اگر هم این طرح به مرحله دو فوریت برسد به طور حتم به تصویب هیئت رئیسه نمی‌رسد به هر حال مزایده چهارم سرخابی ها پرشور برگزار خواهد شد. 
 
وی درباره اینکه سرخپوشان خواستار  تعویق مزایده چهارم شدند، عنوان کرد: هیچ گونه نامه رسمی به سازمان خصوصی سازی در این خصوص داده نشده است همچنین ما ارتباط بین بازی پرسپولیس با الهلال عربستان و مزایده چهارم پیدا نکردیم تا زمان مزایده را تغییر دهیم. 
 
وی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در ادامه عنوان کرد: به نظرم اگر مزایده چهارم به خوبی برگزار شود این موضوع می تواند نقطه قوت بازی پرسپولیس- الهلال باشد. 
 
سبحانی در مورد تقاضای هدایتی به دخالت دیوان عدالت اداری مزایده چهارم گفت: شرح وظایف دیوان عدالت اداری را باید بدانیم تا بتوانیم نظر بدهیم که این سازمان می تواند در مزایده دولتی ورود کند یا نه! به هر حال پیشنهادم به هدایتی این است که تلاشهایش را در مسیر درست بگیرد و ایجاد حاشیه زمان را از دست ندهد. 
 
سبحانی در مورد گفته‌های خادم که خودروسازان باید مبلغ بیشتری در مزایده چهارم ارائه دهند، بیان کرد: خودروسازان منعی برای حضور در مزایده چهارم را ندارد اما قوانین مزایده مشخص است و خودروسازان طبق قانون باید در مزایده چهارم شرکت کنند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مزایده چهارم در روز 29 اردیبهشت به قوت خود باقی است و آخرین فرصت ارائه پاکت توسط خریداران فردا تا ساعت 16 است.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
فریدون
۱۴:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
اینها بازی های آقای هدایتی است و مطمئنا ایشان خریدار قطعی و نهایی پرسپولیس خواهد بود . یکی نیست ببینه آقای هدایتی این سرمایه رو از کجا آورده ؟؟؟
آخرین اخبار