خبرهای از باشگاه پرسپولیس

تشکیل کمیته 3 نفره برای فصل نقل و انتقالات ناراحتی رحمتی از مصاحبه نژاد فلاح

کمیته 3 نفره برای فصل و نقل و انتقالات در باشگاه پرسپولیس تشکیل شد.

تشکیل کمیته 3 نفره برای فصل نقل و انتقالات ناراحتی رحمتی از مصاحبه نژاد فلاحبه گزارش خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فصل و انتقالات به طور رسمی از 12 خرداد ماه شروع می‌شود و تیم‌ها فرصت دارند که از این تاریخ بازیکنان مد نظرشان برای فصل بعد را جذب کننند بر این اساس نژاد فلاح 3 نفره از افراد معین خودش را مامور کرده تا با بازیکنان مورد علاقه برانکو به مذاکره بنشیند.
 
به هر حال برخی از تیم‌ها از همین الان مذاکره با بازیکنان مد نظرشان را آغاز کردند و قصد دارند برای فصل آینده بازیکنان خوب لیگرا جذب کنند.

*نژاد فلاح درپی دیدار با وزیر ورزش
 
نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس قصد دارد به دیدار وزیر ورزش و جوانان برود تا قبل از شروع رسمی نقل و انتقالات تکلیف مالک پرسپولیس مشخص شود. بر این اساس پرسپولیس با شروع فصل و انتقالات با قدرت و بدون سردرگمی کار خود را انجام خواهد داد.
 
*تحویل لیست مازاد بازیکنان به باشگاه
 
برانکو لیست مازاد بازیکنان را تحویل باشگاه پرسپولیس داده است. یکی از نزدیکان نژاد‌فلاح بیان کرده که بعد از بازی برگشت با الهلال لیست مازاد رسانه‌ای می‌شود تا بازیکنان تکلیفشان را بدانند.
 
*بررسی مطالبات بازیکنان توسط یک گروه کار بلد
 
نژاد فلاح یک گروهی را برای بررسی مطالبات بازیکنان مامور کردده است. قائم مقام پرسپولیس قصد دارد که نگذارد بدهی این فصل به فصل بعد موکول شود بر همین اساس یک گروه را مامور کرده تا مطالبه هر بازیکن را بررسی و ارزیابی‌اش از میزان طلب بازیکنان اعلام کند. به هر حال نژاد فلاح با این اقدام قصد دارد که طلب بازیکنان از باشگاه را مشخص کند.
 
*ناراحتی سید مهدی رحمتی از مصاحبه نژاد فلاح
 
نژاد فلاح مصاحبه‌ ای بیان کرده که رحمتی را دوست دارد، اما مکانی گلر پرسپولیس است همین مصاحبه باعث شده رحمتی موضع بگیرد که من هیچ علاقه‌ای به حضور در پرسپولیس ندارد و بهتر است مدیر عامل این تیم با احتیاط در مورد من صحبت کند.
 
*احتمال دعوت مکانی و عمران زاده به کمیته انضباطی
 
سوشا مکانی بعد از بازی دربی سرخابی‌ها با نشان دادن عدد 6 باعث شد که حنیف عمران زاده با وی درگیر شود. بر این اساس این احتمال وجود دارد این دو بازیکن به علت درگیری بعد از بازی به کمیته انضباطی فراخوانده شود.
 
*احتمال کناره گیری نوراللهی از تیم ملی
 
احمد نوراللهی در لیست دومین کی‌روش قرار دارد و باید خودش را به کادر تیم ملی معرفی کند. این بازیکن مصدوم است و قرار بود در پایان فصل جراحی کند. به هرحال مصدومیت نوراللهی شدت گرفته است و این احتمال وجود دارد نور الهی با عذر خواهی از کی‌روش پای خود را به تیغ جراحان بسپارد.
 
*خانزاده خواستار تعیین تکلیف شد
 
محمدرضا خانزاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که از سوی کمیته اخلاق 9 ماه محروم شده خواهان تعیین تکلیفش با باشگاه پرسپولیس شده است. بر این اساس وی تمایل دارد هر چه سریعتر وضعیتش در باشگاه پرسپولیس مشخص شود تا اگر برانکو وی را برای فصل بعد نمی‌خواهد با باشگاه دیگری قرارداد ببندد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار