اتفاقات تبریز تلاشهای یکساله دو تیم را به باد داد

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: دو تیم نفت و تراکتورسازی مستحق کسب عنوان قهرمانی بودند.

اتفاقات تبریز تلاشهای یکساله دو تیم را به باد دادوحید امیری هافبک تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ابتدا باید به سپاهانی‌ها بابت قهرمانی در لیگ برتر تبریک بگویم جدال تراکتورسازی نفت تهران خیلی پرهیجان دنبال شد و بارها شاهد صحنه‌های خطرناک در آن بودیم. اما متاسفانه در پایان این مسابقه نتیجه‌ای حاصل شد که به سود هیچ کدام از دو تیم نبود.

امیری در ادامه افزود: اتفاقات 10 دقیقه‌ پایانی این مسابقه تلاشها و آرزوهای یکسال نفت و تراکتورسازی را به باد داد و مطمئنا بازیکنان هر دو تیم از این موضوع بسیار ناراحت‌اند. به نظر من تنها تیمها و تراکتورسازی مستحق قهرمانی بودند زیرا فصل صدر جدول لیگ برتر مرتبا بین این دو تیم دست به دست می‌شد.

وی در رابطه با اتفاقات پایان این بازی اظهار داشت: بازیکنان در جریان بازی متوجه شدند که نیتجه دیدار هم زمان سپاهان – سایپا 2-2 مساوی است و در دقیقه آخر بازی تراکتوریها با علم به این نتیجه در اتلاف وقت بازی داشتند که این مسئله بسیار به ضرر تیم نفت تهران شد چرا  که با جلو آمدن تیم تراکتورسازی ما فرصت این را داشتیم که در ضد حمله کار به سود خود تمام کنیم در واقع هر 2 تیم قربانی شدند.

هافبک تیم نفت تهران ادامه داد: پس از سوت پایان بازی هواداران پرشور تیم تبریزی که سر از پا نمی‌شناختند وارد زمین شدند و به خوشحالی پرداختند و بازیکنان تیم ما که بسیار ناراحت بودند با خستگی زیاد خود را به رختکن رساندند و در آن جا به نتیجه بازی سپاهان پی بردند و مات و مبهوت این اتفاق شده بودند.

امیری در رابطه با دعوت دوباره‌اش به تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: خیلی خوشحالم که بار  دیگر به تیم ملی دعوت شدم و امیدوارم که با ارایه بازیهای در حد نام تیم ملی ایران اعتماد کارلوس کی‌روش را پاسخ گویم.

هافبک تیم نفت تهران در رابطه جدال این تیم در مقابل الاهلی عربستان گفت: دیدار نفت و الاهلی جنبه ملی دارد و از  تمام هواداران فوتبال در ایران درخواست می‌کنم که در این بازی به کمک تیم ما آمده تا با یاری خداوند از این مرحله لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم و در ادامه با شکست دادن ذوب آهن در فینال جام حذفی و قهرمانی جام حذفی تا حدودی از ناراحتیمان بابت قهرمانی نشدن در لیگ کاسته شود.

این بازیکن در پایان در تلاشهای علی منصوریان کادر فنی تیم نفت تهران مدیریت و پرسنل این باشگاه بابت حمایتهایشان در طول این فصل لیگ برتر تشکر کرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، نفت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار