مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان‌ آسیا؛

ارتش سرخ پایتخت به شکست آبی‌پوشان عربستانی می‌رود

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم فوتبال الهلال عربستان است.

ارتش سرخ پایتخت به شکست آبی‌پوشان عربستانی می‌رودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ازساعت 19:30 روز سه شنبه 29 اردیبهشت در برابر هم قرار می‌گیرند.

 دیدار برگشت دو تیم یک هفته بعد به میزبانی تیم فوتبال الهلال عربستان انجام خواهد شد.

 تیم فوتبال الهلال عربستان در حالی در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین شد که هم گروه تیم فوتبال فولاد بود و با 4 برد،  یک مساوی و یک شکست و کسب سیزده امتیاز صدرنشین گروه خود شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه میزبان تیم الهلال عربستان است پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی پایتخت با روحیه‌‌ای مضاعف به مصاف حریف آسیایی خود خواهد رفت.

 تیم الهلال تیم قدرتمند و پر امکاناتی است که در لیگ عربستان در این فصل سوم شده است با این حال بازیکنان و کادر فنی این تیم؟؟ که کار بسیار سخت و دشواری سخت و دشواری در ورزشگاه آزادی و مقابل  صد هزار هوادار پرسپولیس دارند.

 الهلال در مرحله گروهی  تیم فولاد خوزستان را 2 بر صفر شکست داده و پرسپولیس باید هم انتقام  آن باخت را بگیرد و هم با یک برد قاطع راه خود را برای صعود هموار کند برانکو به خوبی می‌داند که در بازی برگشت در ریاض چقدر سخت خواهد بود بنابر این پرسپولیس روز سه شنبه نباید گل از الهلال دریافت کند و اگر بتواند با بیش از یک گل آبی‌پوشان عربستان را بدرقه کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار