کفاشیان:

قهرمان لیگ برتر تغییر نمی‌کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قهرمانی لیگ برتر سپاهان است و با خاطیان حوادث تبریز برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، همایش مربیان فوتبال از ساعت 8:30 صبح آغاز شده و 600 مربی فوتبال در این همایش شرکت کردند و دوره مربیگری استراتژی بازی توسط سوبیا آلبیلو مربی روسی، دروازه‌بانی توسط الکساندر و نسل، حمله توسط مایکل اونی و کلاس بدنسازی توسط دکتر جهانی و دکتر ترنم برگزار شد.

 علی کفاشیان در حاشیه این همایش گفت: این همایش برای بالا بردن دانش فنی مربیان کشور است و با شرکت در این همایش از نقاط ضعف و قوت آگاهی شوند و اطلاعات خود را می‌توانند بالا ببرند.

 وی درباره اتفاقات تبریز افزود: این حرف‌ها درست نیست از این موضوعات تعجب می‌کنم بازی به وقت قانونی برگزار شد و جام قهرمانی مال سپاهان است.

 وی افزود: این موضوع از دو جهت باید مورد بررسی قرار گیرد یک چه کسانی موچب این شایع‌ پراکنی شدند دوم اگر اشتباه داوری رخ داد باید برخورد شود اما در مجمموع نتیجه تغییر نمی‌کند.

 وی ادامه داد: حدود 45 دقیقه قبل از بازی اینترنت و موبایل قطع شد و اسنوبرد ورزشگاه یادگار امام نیز نقص فنی داشت بعد از پایان بازی فکر می‌کردند که بازی سپاهان 2-2 تمام شد هر چند با توجه به حضور پر شور تماشاگران تبریزی خوشحال می‌شویم اگر تراکتور قهرمان لیگ می‌شد اما این اتفاق نیفتاد.

وی خاطر نشان کرد: در بلندگوهای ورزشگاه اعلام کردند که تماشاگران آماده جشن قهرمانی باشند، بدون اطلاع از نتیجه بازی سپاهان، و در پایان بازی قرار بود شرکت ایرانسل مراسم قرعه کشی داشته باشد. به هرحال ما از اتفاقات پیش آمده چشم پوشی نمی‌کنیم و با خاطیان این موضوع برخورد خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه هشتاد درصد احتمال قهرمانی تراکتور در تبریز بود ترجیح دادم در تبریز باشم اما فوتبال را تا آخرین لحظه نمی‌توان پیش بینی کرد تراکتور سازی نتوانست نتیجه را به نفع خود نگهدارد قهرمانی را از دست داد.

 وی در مورد کی روش گفت: کی روش برای کار شخصی به دوبی رفت و بازی تیم ملی در استانبول قطعی نشد در مورد محل برگزاری به تفاهم نرسیدیم و کی روش هم کمپ بشیکتاش را از نزدیک ندید.

وی ادامه داد: دیدار تدارکاتی با ازبکستان قطعی شد اما بازی دوستانه با ژاپن قطعی نیست و قرار شد رئیس فدراسیون ژاپن به ایران بیاید.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقاین عزیز اون سالی که با 8 دقیقه وقت اضافه قهرمانی سپاهان با نایب قهرمانی عوض شد اصفهانیها هم باید مثل شما شیشه میشکستند بهونه میوردن سنگ میزدن و ...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
به تبریزی های عزیز عرض کنم چه می فهمیدید بازی سشپاهان مساوی شده چه نمیفهمیدید وضع همین بود فکر میکنید جلوی نفت مسجد سلیمان بودید که می تونستید تو چند دقیقه گل بزنید و نفت هم به راحتی بذاره؟شایستگی میخواد که سپاهان داره.ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم
Iran (Islamic Republic of)
کاظمی
۱۹:۲۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
باسلام خدمت همه مردم ایران عزیزم
من اصفهانی هستم وطرفدار تیم سپاهانم ، واز اینکه سپاهان قهرمان شده خوشحالم ،ولی زمانی خوشحالتر می شدم که تراکتور سازی قهرمان لیگ می شد چون لیاقت قهرمانی را در لیگ چهاردهم داشت ولی متاسفانه این چنین نشد ، واز وزیر محترم خواستارم با عواملی که اطلاعات غلط را مخابره کردند وباعث شدند احساسات هم وطنانم در آذربایجان به بازی گرفته شود به شدت برخورد شود . مردم آذربایجان همیشه قهرمان بودند و قهرمان خواهند ماند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۴۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
فوتبال ما کثیف هست و باید یک فکر اساسی در مورد این مسئله اتفاق بیفتد
Iran (Islamic Republic of)
سیناقهرمانزاده
۱۶:۳۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام خدمت ملت شریف ایران زمین. خدمت اقای کفاشیان عرض کنم که پس کی ما میخواهیم شاهد فوتبال پاک در ایران باشیم شما با این کار نسنجیده به ۴۰میلیون ترک توهین کردید و بایدجوابگو باشید
Iran (Islamic Republic of)
MeHdI
۱۶:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقای کفاشیان ظلمی که در حق تراکتور و مردم عزیز آذربایجان شد چی... قهرمانی با ناداوری و بی عدالتی از تراکتور گرفته شد... فوتبال ایران هرگز نمیتواند این 8 دقیقه کثیف را فراموش کند... این اتفاقات برای شما و فدراسیون یک آزمون است مردم خواهند دید که چگونه با این اتفاق تلخ برخورد خواهید کرد....
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۴:۰۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
کلی زحمت کشیده شده تا تراکتور قهرمان نشود و ازحرفهای آقای کفاشیان هم برمی آید که این چنین باید می شده . اینکه داور فقط در بازی های تراکتور مقابل استقلال قبلا و حال مقابل نفت اشتباه دیگر . بس است. تا کی باید فوتبال کثیف داشت؟ !!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
13 دوره نتونستید قهرمان بشید اینم روش
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۴:۰۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگر نتیجه تغییر نمیکند پس یگیری به چه درد تراکتور میخورد آقای کفشیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
این رئیس فدراسیون فوتبال باید عوض شود
آخرین اخبار