استاد ابوالقاسمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

مسابقات قرآنی خنثی‌کننده تبلیغات سرد دشمن/انتظار قاریان از مسئولین سالها به طور کامل اجرا نشده

یک استاد قرآن گفت: وهابیت علیه کشورمان تبلیغات منفی کرده و این محافل نورانی سبب خنثی کردن کارهای دشمنان در تضعیف جمهوری اسلامی ایران است.

مسابقات قرآنی خنثی‌کننده تبلیغات سرد دشمن/انتظار قاریان از مسئولین سالها به طور کامل اجرا نشده احمد ابوالقاسمی قاری قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با اشاره به سطح مسابقات بین المللی قرآن که هم اکنون در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است اظهار داشت: جایگاه مسابقات هر ساله در جهان شکوفاتر شده و تجربه ما نیز به طبع بالاتر می رود و شرکت کنندگان نسبت به سطح مسابقات ما اعتماد بیشتری پیدا کرده و حضورشان افزایش یافته که این به معنی بالارفتن سطح کیفی و کمی این محفل نورانی است.

وی بیان کرد: انتظار ما سالهاست که تکرار شده ولی هیچ وقت اجرا نشده و آن طراحی و مدیریتی است که بتواند قرآن را ورد زبان جامعه اسلامی بکند به طوری که مردم ایران اسلامی، حداقل آیات پرکاربرد اعتقادی، اجتماعی را حفظ شده و بتوانند آنها را در زندگی و رفتار روزمره خودشان بکار برند.

این استاد تلاوت ابراز داشت: برنامه‌های قرآنی سال 94 فرقی نکرده و حتی نسبت به سال‌های گذشته بوجه‌ای که ما انتظار آن را داشتیم به آن جدیت اجرا نشده و ما از مسئولین جامعه اسلامی می‌خواهیم که نسبت به برنامه‌های قرآنی و تخصیص اعتبارات آن تلاش بیشتری انجام دهند.
وی تأکید کرد: وهابیت و دولت عربستان در دنیا تبلیغات منفی و سوء نسبت به جمهوری اسلامی ایران به خاطر شیعه بودن مردم کشور می‌کند و به کشورمان اتهام نداشتن تبحر و سواد قرآنی زده و این مسابقات سبب شده که این تبلیغات منفی را به راحتی و بدون حرف و با عمل از بین ببریم.

ابوالقاسمی در پایان ذکر کرد: وقتی جوانی از کشور دیگر به ایران می‌آید و از نزدیک مشاهده می‌کند که چقدر بچه‌های ایرانی خوب قرآن تلاوت کرده و همچنین مردم ایران به قرآن و مسابقات آن علاقه وافری دارند، هزار سال تبلیغات منفی کرده و جمهوری اسلامی را تضعیف کند دیگر کسی از کشورهای دیگر باورش نمی‌شود و همین مسابقات سبب تبلیغ کشورمان در دنیا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار