مدیر اجرایی تیم فوتبال ملی امید گفت: در حال حاضر تنها کی روش در جلسه امروز مربیان غایب است و به نظر می‌رسد صحبت در مورد وی خط قرمز و خودش بالاتر از خط قرمز است.

مایلی کهن: کی روش تافته جدا بافته استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد مایلی کهن در خصوص جلسه امروز مربیان اظهار داشت:در جلسه امروز تمامی مربیان البته به غیر از فردی که باید حضور داشته باشد در جلسه حاضر هستند در این مملکت درباره همه‌چیز می‌توانید صحبت کنید اما کی روش خط قرمز است و بالاتر از این خط قرار دارد و در جلسه امروز فقط کی روش غایب است و این طور که شواهد نشان می‌دهد وی در بازی‌های لیگ هم حضور پیدا نکرده است و بهتر بود که بازی های لیگ را از نزدیک نگاه می‌کردند.

مدیر تیم فوتبال امید درباره اینکه یکی از دوستان قدیمی‌اش درباره او و کسانی که در جلسه با وزیر بودند صحبت کرده است عنوان کرد: خودتان می‌گوید که از دوستان قبلی من خیلی ها دوست دارند جای کسی دیگری باشم اما واقعیت‌ها را می گویم سمیناری به این مهمی اینجا انجام می‌شود اما یکسری از دوستان نیستند.

وی در خصوص اینکه آیا خاکپور هم در این جلسه حضور دارد یا نه افزود: نمی دانم خاکپور هست یا نه! اما باید مطلبی را در خصوص تیم امید بیان کنم و این مسئله این است که اکثر بازیکنان تیم امید به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند و به نظر می رسد ما بازیکنی برای برگزاری اردوی تیم امید نداشته باشیم.

مایلی کهن در خصوص اینکه بازی های لیگ راتماشا کرده است افزود: من شخصا تمامی بازی ها را دیدم و اگر هم نتوانسته باشم بازی ها را ببینم در خصوص این مسئله از مربیان زحمت کش لیگ سوال می‌کنم که کدام بازیکنان عملکرد بهتری داشته اند.

وی درباره صدور حکمش از سوی کاشانی تصریح کرد: ما قرار دادی نداشتیم اما کاشانی لطف کرد و حکم من را صادر کرد حالا بحث من اینجا است با توجه به اینکه بازیکنان ما را به تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت کرده اند ما باید ده الی پانزده بازیکن را چکار کنیم یادتان است که بر سر دو بازیکن در مسابقات قبلی چه جنجالی به پا شد با این حال آن دو بازیکن کارایی لازم را نداشتند و جهانبخش و آزمون در روزهای پایانی به تیم ما اضافه شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار