مشهد؛

امنيت گردشگران و زائران خارجی بر عهده دولت است

معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: امنيت گردشگران و زائران خارجي بر عهده دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ صادقی در حاشیه نشست خبری با اشاره به انتشار گزارش روزنامه گاردين درباره گردشگران خارجی در مشهد، افزود: خبرنگار روزنامه گاردین با گرايش و گزينش سعی داشته است گردشگران زيارتی را در معرض اين اتهام سنگين قرار دهد.

وی گفت: تصور می کنم این یک اقدام سازمان یافته و مدیریت شده برای تخريب چهره مذهبی مشهد و ایجاد نفرت و خشم نسبت به زائران عرب است.

معاون سياسی، استاندار در خصوص تعاونی میزان افزود: میزان یک تعاونی است نه یک موسسه که مربوط به کارکنان یک دستگاه بودهکه پس از مدتی نسبت پذيرش عضو از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی اقدام کرده است.

صادقی با اشاره به این که 77 درصد این سپرده‌ها مربوط به خراسان رضوی است، گفت: از مردم در خواست داریم در هر جایی که می‌خواهند سپرده‌گذاری کنند آنجا را به خوبی بررسی و استعلام آن را از بانک مرکزی بگیرند.

وی افزود: با دستور و پیگیری استاندار خراسان رضوی ستاد ساماندهی موسسات اقتصادی در استانداری تشکیل شده که در کنار نظارت دقیق بر روند فعالیت های بخش های فعال از تشکیل موسسات و تعاونی های اقتصادی فاقد صلاحیت جلوگیری می شود.

معاون سياسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطر نشان کرد: عامليت تعاونی اعتبار ميزان به بانک صادرات واگذار شد تا به مشکلات سپرده گذاران رسیدگی کنند.

انتهای پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.