قربانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

دیوان صلاحیت رسیدگی به پرونده استیل آذین را نداشت

حجت السلام موسی قربانی معاون قضایی دیوان عدالت اداری در خصوص اعتراض پرونده باشگاه استیل آذین و مزایده باشگاه پرسپولیس گفت: دیوان صلاحیت رسیدگی به پرونده استیل آذین را نداشت و به هیات داوران ارجاع داد.

حجت السلام موسی قربانی معاون قضایی دیوان عدالت اداری در گفتگو با خبرنگار قضایی باشگاه خبرنگاران‌، با اشاره به اعتراض استیل آذین در خصوص واگذاری این تیم اظهار کرد: هدایتی به دنبال خرید باشگاه استیل آذین بوده اما به دلیل رد صلاحیت نتوانسته به این امر دست یابد.

وی ادامه داد: سهامداران استیل آذین درخواستی را درخصوص واگذاری استیل آذین به هئیت واگذاری ارسال کردند، اما آنها صلاحیت سهامداران را تایید نکردند و در نتیجه پرونده به دیوان عدالت اداری فرستاده شد و دیوان به این امر رسیدگی کرد و طبق ماده 30 قانون اجرایی سیاست‌های 44 قانون اساسی مرجع رسیدگی به اعتراض از واگذاری این پرونده به هیات داوری که جمعی از اقتصادانان و وزیر دادگستری را شامل می‌شود خبر داد.

معاون قضایی در امور شعب دیوان عدالت اداری افزود: این باشگاه برنده دومین مزایده بوده اما چون برنده نخست به دلیلی، واجد شرایط تشخیص داده نشده، نوبت به استیل آذین اختصاص یافت که ظاهرا فرد موردنظر در این باشگاه را هم واجد شرایط تشخیص نداده اند.

وی در پایان تصریح کرد: دیوان، صلاحیت رسیدگی به پرونده باشگاه استیل آذین را نداشته و آن را به هیات داوران ارجاع داده است اما اعتراض آنها به جایی نرسیده و واگذاری این باشگاه طبق مقررات صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار