طاهرنژاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

گروهای افراطی در جریان اصلاح‌طلب، توانایی راه‌اندازی تشکیلات جدید را ندارند

یک عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: گروهای افراطی در جریان اصلاح‌طلب، توانایی راه‌اندازی تشکیلات جدید را ندارند و اگر بخواهند در انتخابات شرکت کنند در فهرست اصلاح‌طلبان میانه رو قرار خواهند گرفت.

گروهای افراطی در جریان اصلاح‌طلب توانایی راه‌اندازی تشکیلات جدید را ندارند
یدالله طاهرنژاد عضو حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران در تشریح وضع آرایش سیاسی جریان‌های موجود در کشور گفت: در بدنه سیاست امروز کشور، دو جریان سیاسی اصیل اصول‌گرا و اصلاح‌طلب وجود دارد که با توجه به قدمت، سابقه و تجربیاتی که دارند به راحتی دستخوش تحولات جدی نخواهند شد.

وی در ادامه افزود: کمتر از یکسال تا انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده است و با توجه به مدت باقی مانده تا انتخابات پیش رو به نظر نمی‌رسد که طیف‌های مختلف در جریان‌های سیاسی متفرق شوند؛ چرا که اصلاح‌طلبان قطعا از تجربه سال 92 استفاده می‌کنند و منسجم وارد عرصه می‌شوند.

طاهرنژاد اضافه کرد: در جبهه اصول‌گرایی نیز به نظر می‌رسد که آنان به وحدت برسند؛ اما ممکن است که جبهه پایداری خواسته‌ها و شرایطی داشته باشد و از سایر اصولگرایان جدا شود.

عضو کمیته اجرایی خانه احزاب در پایان خاطرنشان کرد: افراطی‎ها در جریان اصلاح‌طلبی، توان راه‌اندازی تشکیلات جداگانه‌ را ندارند؛ چرا که آنان تعداد محدودی دارند و اگر بخواهند در انتخابات شرکت داشته باشند در فهرست اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرند؛ همچنین در جریان اصولگرا این امکان وجود دارد گروهای تندرو از آن جریان سیاسی خارج شده و فهرست جداگانه‌ای ارائه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار