وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون ها، از هیچ نامزدی حمایت نمی کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: حمایت وزارت ورزش از نامزدی خاص در انتخابات فدراسیون ها، شایعه است و صراحتا اعلام می کنم از هیچ نامزدی حمایت نمی کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر محمود گودرزی در گرگان با اشاره به انتخابات فدراسیون بسکتبال، افزود: این فدراسیون هم مانند سایر فدراسیون هاست و افرادی کاندیدا شدند و تائید صلاحیت آن ها انجام شد و آماده حضور در مجمع می شوند.
 
وی اظهار کرد: در انتخابات، این اعضای مجمع هستند که به کاندیدا بعد از شنیدن برنامه هایشان رای می دهند و ما از سوی وزارت هیچ کاندیدایی را معرفی نکردیم که در مجامع گذشته همین منوال بوده است و برنده ها و بازنده ها نیز به این مسئله اذعان دارند.
 
وی با اشاره به این که هیچ جهت گیری و سمت و سویی در انتخابات وجود ندارد یادآور شد: اجازه نمی دهیم کسی از جانب وزارت حرف و حدیث هایی در این خصوص بزند و همیشه از زمان حضورم در وزارت به دنبال این بودیم که فضای سالم و شرایط خوبی را برای انتخابات مهیا کنیم تا هر فردی که می تواند کاندیدا شود، حضور یابد تا مجمع به وی رای دهد.
 
دکتر گودرزی در خصوص فدراسیون دو و میدانی و این که سرپرست این فدراسیون پیش از این در فدراسیون وزنه برداری بوده گفت: مرحله سرپرستی یک مرحله گذر است و در فدراسیون دو و میدانی با توجه به این که از افشین داوری خواسته شد تا در سمت رییس فدراسیون به کارش ادامه دهد، وی خواهان خدمت در سنگر دیگری بود و ما ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های داوری، با استعفایش موافقت کردیم و از آن جایی که طباطبایی در فدراسیون وزنه برداری کارهای خوبی را انجام داد و جامعه وزنه برداری کشور از وی راضی بودند، او را به عنوان سرپرست دو و میدانی انتخاب کردیم تا شرایط را برای انتخابات مهیا کند.
 
وزیر ورزش و جوانان افزود: از سوی دیگر نیاز بود در کنار وی فردی آشنا، مطلع و با توانمندی های فنی در کنارش باشد که مهاجرشجاعی را به عنوان دبیر انتخاب کرد تا اگر به لحاظ فنی وی مشکلی داشته باشد، کمک سرپرست فدراسیون کند که در این مسیر از سایر افراد متخصص نیز کمک خواهد گرفت تا شرایط مهیا شود.
 
وی در خصوص فدراسیون فوتبال گفت: مسائل و مشکلات فوتبال کشور متعلق به یک روز و یک سال و دو سال نیست و فرآیندی را طی کرده تا به وضعیت کنونی رسیده و باید به مرور این روند اصلاح شود.
 
وی افزود: اکنون نیز بیشتر افرادی که در فدراسیون فوتبال حضور دارند به دنبال همین موضوع هستند و امیدواریم این روند اصلاح شود.
 
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اما در این وضعیت تصمیم گیرنده خودشان هستند و باید در جهت تغییر شرایط فدراسیون و بهبود وضعیت تلاش کنند.
 
گودرزی همچنین درباره مبلغ قرارداد کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: قرارداد وی در اختیار فدراسیون فوتبال است و وزارت ورزش در این زمینه اختیاری ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار