زنجان؛

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی زنجان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از بازدید رایگان موزه تاریخ طبیعی اداره کل در روز جهانی تنوع زیستی خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛قربانعلی محمدپورگفت: این اقدام با هدف آشنایی هر چه بیشتر مردم با محیط زیست و تنوع زیستی کشور و آگاهی رسانی به آنها درباره اهمیت حفظ حیات وحش کشور انجام می شود.

وی افزود: به مناسبت روز جهانی تنوع زیستی به مدت یک هفته از یکم لغایت هفتم خرداد ماه صبح از ساعت 9 الی 12 وبعدظهر16 الی19 بازدید از موزه تاریخ طبیعی اداره کل برای عموم رایگان خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: اول خرداد ماه هر سال از سوی سازمان ملل روز جهانی تنوع زیستی نامگذاری شده که شعار امسال تنوع زیستی برای توسعه پایدار تعیین شده است و نشان دهنده اهمیت تلاش های انجام شده در تمام سطوح برای ایجاد مجموعه ای از اهداف توسعه پایدار (SDGs) به عنوان بخشی از دستور کار توسعه سازمان ملل متحد پس از 2015 برای سالهای 2015-2030 بوده وهمچنین اهمیت نقش تنوع زیستی برای دستیابی به توسعه پایدار است.

 موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در ابتدای جاده تبریز، پارک جنگلی ارم واقع شده است.

دکتر قربانعلی محمدپور در پایان گفت: سازمان حفاظت محیط زیست برنامه های متعددی در طول سال به منظور آشنایی آحاد جامعه با محیط زیست و لزوم توجه جدی به این مقوله مهم برگزار می نماید که بیش از40 مناسبت زیست محیطی را شامل می شود که از این رو دوم خرداد نیز به عنوان روز جهانی لاک پشتها نامگذاری شده است.

انتهای پیام/س



برچسب ها: بازدید ، موزه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.