سنندج؛

اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان ازاجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی گازوئیل سوز شامل تراکتور و کمباین در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، فریدون یاسمی در جلسه کارگروه فرآورده های نفتی استان در سنندج گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و وجود مرز مشترک با کشور عراق، دپو و عرضه خارج از شبکه فرآورده نفتگاز سیستم توزیع این فرآورده را تحت تاثیر قرار داده بود.

وی با اشاره به تامین و توزیع بیش از 113 میلیون لیتر سوخت بخش کشاورزی استان در سال 93 افزود: در این طرح کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با همکاری کارشناسان دیگر سازمان های متولی در روستاها حضور یافته و کلیه ادوات کشاورزی را رویت می کنند.

یاسمی بیان کرد: کارشناسان مشخصات فنی ادوات کشاورزی را در فرم های مخصوصی درج و نسبت به نصب برچسب طرح راستی آزمایی اقدام و بر اساس آن سوخت مورد نیاز کشاورزان تعیین و به فروشندگی های روستایی ارسال خواهد شد تا در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان درپایان گفت: این طرح در جهت کنترل و نظارت بر مصرف فرآورده های نفتی، منطقی کردن مصرف سوخت و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فراورده های نفتی با همکاری فرمانداری های نواحی 9گانه، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و فروشندگان فرآورده های نفتی مستقر در روستاهای استان اجرا می شود.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.