رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ملارد به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بهره برداری از مجموعه ورزشی فرهنگی شهرداری ملارد در اولویت مدیریت شهری است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ملارد گفت: بهره‌برداری از مجموعه ورزشی ، فرهنگی ملارد و گلزار شهدای این منطقه از اولیویت‌هایی است که از سوی مدیریت‌ شهری پیگیری می‌شود.

علی مرزانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش موثر و سازنده زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در غنی سازی اوقات فراغت و حفظ سلامت جوانان و نوجوانان اظهار کرد: پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری ملارد  و گلزار شهدای این شهر از طرح های اولویت‌داری است که با جدیت از سوی مدیریت شهری دنبال می‌شود.

وی در ادامه افزود: عملیات احداث مجموعه ورزشی شهرداری ملارد در زمینی به مساحت 3 هزار متر اجرایی می‌شود و به منظور حفظ سنت‌ها و ورزش‌های اصیل پهلوانی نیز ساز و کاری در نظر گرفته شده است تا بستر مناسب برای انجام ورزش‌های زورخانه‌ای از سوی علاقمندان به این رشته در مجموعه فرهنگی و ورزشی گلزار شهدای ملارد فراهم شود.

مرزانی در پایان تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری ملارد به منظور تقویت و ارتقای هر چه مطولب‌تر سرانه‌های ورزشی و فرهنگی در شهر شهید پرور و تاریخی ملارد نهایت تلاش و امکانات خویش را به کار می‌گیرد و امید واریم روند موفقیت ها در این شهر که از توانمندی ها و استعدادهای بالقوه بسیاری نیز برخوردار است همچنان با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، شهرداری ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار