مشهد؛

برگزاری 100ویژه برنامه درگرامیداشت سوم خرداد

مسوول بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: برای گرامی داشت سوم خرداد 100 ویژه برنامه با مشارکت نهاد های مختلف در خراسان رضوی اجرا در می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،سردار اکبر نجاتی درجمع خبرنگاران رسانه ها با بیان این مطلب افزود: بنیاد حفظ آثار برنامه های بهترین برنامه هارا برای گرامیداشت این روز آماده نموده تااین روزبا شکوهتر از هر سال برگزار کند.

وی با بیان اینکه خاطرات دفاع مقدس با ید به زیبا ترین شکل به نسل چهارم انقلاب انتقال داده شود تصریح کرد: دو هزار معلم درحال آموزش دیدن دوره مقدماتی،تکمیلی وتخصصی هستند تا بتواند قبل از شروع آموزش درس خود در چند دقیقه به بیان نکات اخلاقی وخاطرات شهدای مختلف در سر کلاسها بپردازند.

مسوول بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی خاط نشان کرد: این طرح در دانشگاهها به صورت تخصصی تر درحال اجراست.

سردار اکبر نجاتی با اشاره به آغاز عملیات اجرای پروژه ساخت باغ موزه دفاع مقدس که قرار است در ضلع جنوبی پارک کوهسنگی از محل شهدای گمنام به سمت مجتمع آیه ها ساخته شود افزود: این موزه به شکل جذاب وبی نظیری طراحی شده وقرار است درآن به موضوع دفاع مقدس وبیداری اسلامی پرداخته شود تا علاو بر بازدید کنندگان ایرانی برای سه ملیون مسافر خارجی که طی سال به مشهد می آیند نیز مفید باشد.

وی یادآور شد: باغ موزه دفاع مقدس مشهد با اعتباری بالغ بر پانصد میلیارد ریال معادل 50 میلیارد تومان قرار است همزمان با سوم خرداد امسال شروع وتا چهار سال آینده به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.