امیر داود کمالی مدیر روابط عمومی فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو از حضور علی‌ لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مسابقات فیناترافی خبر داد.

فیناترافی با سخنان لاریجانی افتتاح می‌شودامیر داود کمالی مدیر کل روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مراسم افتتاحیه مسابقات فیناترافی روز یکشنبه سوم خرداد ماه از ساعت 18 در استخر 9 دی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مسابقات واترپلو رسم بر این است که تیم‌ها پس از معرفی روی سکوها داوری زیر پرچم‌های کشورهای خود می‌ایستند، ولی با توجه به همزمانی این روز با سالروز آزادسازی خرمشهر در نظر داریم پس از تیم‌های خارجی تیم ایران کلیپی را که از افتخارآفرینی ملی‌پوشان واترپلو کشور تهیه کردیم به نمایش گذاشته شود در این کلیپ از افتخار آفرینی و دلاوریهای رزمندگان اسلام و شهدای 8 سال دفاع مقدس که آزادسازی خرمشهر را در پی داشت هم یاد شده است.

وی تصریح کرد: قرار است در مراسم افتتاحیه فیناتراپی علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی جزو میهمانان ویژه کشورمان باشد که پس از سخنرانی وی و پخش سرود ملی توسط گروه مارش سپاه پاسداران اسلامی مسابقات آغاز خواهد شد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: تمامی امکاناتی که خبرنگاران برای پوشش رسانه‌ای مسابقات نیاز دارند را به طور کامل در اختیارشان در استخر قرار خواهیم داد تا در جریان مسابقات مشکل خاصی به وجود نیاید. این احتمال وجود دارد که همراه تیم‌های شرکت کننده خبرنگاران خارجی نیز برای پوشش خبری به تهران بیایند. ما این پیش‌بینی را کرده و امکانات لازم را فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار