هاشمي مطرح کرد:

انگيزه و تخصص در خدمت رساني يك اصل است

استاندار تهران گفت: ‌يكي از اهداف اصلي در دولت تدبير و اميد ارتباط سازنده و مستقيم همراه با صداقت بين دولت و مردم است كه روابط عمومي ها نقش مهمي در اين عرصه به عهده دارند.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سيدحسين هاشمي استاندار تهران در دومين مجمع عمومي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان تهران اظهار کرد:‌ شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان تهران  با حركتي نظام مند و هدفمند و با نگاه به آينده تلاش دارد ارتباط مردم و دستگاه ها را هماهنگ كند.

هاشمي با اشاره به پيشرفت تكنولوژي در برقراري ارتباطات گفت: تلفن همراه به عنوان يك ابزار ارتباطي در فناوري در حال حاضر همه زندگي شخصي،اجتماع و كاري افراد جامعه را در برگرفته است و اين نقش در آينده همه شئونات زندگي ما را احاطه مي كند.

وي با بيان اينكه دنياي امروز ما از "هاي تك" به فراتكنولوژي رسيده است افزود:‌در دنياي فراتكنولوژي به جاي توليدات فيزيكي، ذهن ها نقش اول را ايفا مي كنند.

هاشمي ادامه داد:‌ در دنيايي كه يك خبر كوچك در يك نقطه از دنيا به سراسر جهان مي رسد نمي توانيم با اين سرعت همراه نباشيم و بايد براي استفاده از تكنولوژي با پيشرفت ها همراهي كنيم.

استاندار تهران گفت:‌در شرايط امروز روابط عمومي ها فعاليت مجموعه ها را با صداقت منعكس مي كنند و در حال حاضر با ورود به يك سايت مي توان اطلاعات كلي يك دستگاه را در اختيار گرفت.

رييس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان تهران داشتن انگيزه و تخصص را يكي از اصول برشمرد و گفت:‌در حوزه روابط عمومي نيز با همه تلاش هايي كه فعالان اين بخش دارند لازم است افراد آن ملبس به دانش روابط عمومي و داراي انگيزه در روابط عمومي باشند.

هاشمي افزود:‌يكي از اهداف اصلي در دولت تدبير و اميد ارتباط سازنده و مستقيم همراه با صداقت بين دولت و مردم است كه روابط عمومي ها نقش مهمي در اين عرصه به عهده دارند.

استاندار تهران با بيان اينكه طبق بررسي ها سه عنصر غذا،امنيت و اعتماد شاخص هاي يك نظام مديریتی موفق را نشان مي دهد گفت: موضوع اعتماد يكي از محورهاي اساسي در مديريت است و روابط عمومي ها كه منعكس كننده واقعيت هاي يك مجموعه هستند بايد در جلب اعتماد مردم به دستگاه مربوط فعال باشند.

هاشمي با اشاره به سخنان رييس جمهور مبني براينكه نبايد دو يا سه نفر مسئول انعكاس عملكرد دولت به مردم باشند افزود:‌روابط عمومي هر دستگاه كه اطلاعات كلي و جامع دستگاه را در اختيار دارد مي تواند اين مسئوليت را به خوبي ايفا كند.

وي تاكيد كرد: در دنياي ديجيتال امروز كه نقش اول را رسانه ها به عهده دارند بايد نگاه ويژه اي به روابط عمومي ها داشته باشيم.

استاندار تهران ادامه داد:‌بايد بپذيريم كه در خدمت رساني همچون يك خانواده هستيم و سپس با همراهي دستگاه هاي مختلف وظيفه ذاتي خود را در دولت تدبير واميد با همكاري روابط عمومي ها در امر اطلاع رساني انجام دهيم.

انتهای پیام/
برچسب ها: انگیزه ، خدمت ، اصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.